اسکالپ یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تکنیک های مییکروپیگمنتیشن برای ترمیم موهای کم پشت است. این تکنیک به‌دلیل استاندارد بودن و کاربردهای فراوان آن اعم از رفع کم‌پشتی موی سر، طاسی، پوشش اسکار و مکمل کاشت مو، بین خانم‌ها و آقایان از محبوبیت خاصی برخوردار شده و هر روز به طرفداران آن افزوده میشود. این بدین معناست که نیاز روز افزون به درخواست انجام اسکالپ و آموزش اسکالپ بیشتر و بیشتر شده و مراجعین بسیاری برای دریافت این نوع خدمات در آینده مراجعه خواهند نمود.

برای آموزش اسکالپ به چه نکاتی باید توجه بکنم و کدام موسسه بهتر است؟

اسکالپ چیست و اهمیت آن در آینده شغلی شما؟

اسکالپ یا مایرواسکالپ یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تکنیک های مییکروپیگمنتیشن برای ترمیم موهای کم پشت از طریق شبیه‌سازی فولیکول مو و پرپشت‌ترشدن موها است. این تکنیک به‌دلیل استاندارد بودن و کاربردهای فراوان آن اعم از رفع کم‌پشتی موی سر، طاسی، پوشش اسکار و مکمل کاشت مو، بین خانم‌ها و آقایان از محبوبیت خاصی برخوردار شده و هر روز به طرفداران آن افزوده میشود. این بدین معناست که نیاز روز افزون به درخواست انجام اسکالپ و آموزش اسکالپ بیشتر و بیشتر شده و مراجعین بسیاری برای دریافت این نوع خدمات در آینده مراجعه خواهند نمود.

با توجه به افزایش روز افزون درخواست‌ها و نیازهای رو به افزایش به تکنسین‌های اسکالپ سر در آینده نزدیک، ضرورت یادگیری این رشته در موسسات معتبر و با سابقه یک امر ضروری است. آموزش اسکالپ باید به صورت جامع و کامل برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شود تا آن‌ها بتوانند با جدیدترین متدهای این روش که با استانداردهای روز جهان همخوانی دارد، آشنا شوند و بعد از گذراندن دوره تخصصی اسکالپ، تسلط کامل بر تمامی مباحث تئوری و عملی این زمینه را پیدا کنند. این امر به آن‌ها امکان می‌دهد که با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند و به درآمد بالایی دست یابند و کار خود را گسترش دهند.

در آموزش اسکالپ باید به مباحث مخالقیفی از حمله پشتیبانی، زمان آموزش، تخصص تکنیسین، سابقه کارو تعداد نمونه عهای کوفق ، هزینه آموزش و سر فصل دروس توجه نمود.

آموزش عملی اسکالپ

مباحث مهم در آموزش اسکالپ

در کلاس‌های آموزش اسکالپ شما باید از صفر تا صد مباحث را به صورت تئوری و عملی آموزش ببینید. مباحص تئوری و عملی به بخش های زیر دسته بندی می شوند:

مباحث عملی:

  • آموزش انواع الگوهای طراحی هیرلاین
  • آموزش انواع الگوهای اجرای اسکالپ بر روی پوست سر
  • کار بر روی مدل زنده زیر نظر مربی

مباحث تئوری:

  • مطالب پایه ای اسکالپ سر
  • اقدامات ایمنی و بهداشتی
  • نحوه شناسایی و انواع پوست
  • آماده سازی مراجعه کننده برای انجام کار
  • تئوری اسکالپ مایکروپیگمنتیشن
  • تئوری رنگدانه ها و تجهیزات و نحوه استفاده از ماشین و تجهیزات و آماده سازی محل کار
  • آموزش مشاوره به مراجعه کننده
  • آموزش هنر نقطه زنی
  • انجام تکنیک های بلندینگ و فیدینگ
  • بازاریابی و مارکت در شبکه های اجتماعی
  • اعطای مدرک بین تامللی

مدت زمان کلاس های آموزشی

کلاس‌های آموزشی اسکالپ در 3 جلسه (3 روز) برگزار می‌شود.

جلسه اول: مباحث تئوری و تمرین‌های ابتدایی

شامل آشنایی با مفاهیم اسکالپ، ساختار پوست و اصول بهداشتی، مباحث آموزشی از جمله شناخت انواع رنگ پوست و مو، انواع برند رنگ‌ها و تشخیص رنگ مناسب و استاندارد، اصول ترکیب رنگ، شناخت انواع دستگاه‌ها، نیدل ها وکارتریج ها و تنظیمات آن، وسایل و لوازم مورد نیاز و بهداشت محیط کار، نحوه کشیدگی صحیح پوست، میزان عمق نفوذ نیدل، آموزش 0_100 اسکالپ و تمرین آموزش‌های اسکالپ بر روی کاغذ و بعد از آن تمرین بر روی پوست مصنوعی.

جلسه دوم: آموزش تخصصی اسکالپ

نحوه انجام و کاشت رنگدانه‌ها و تکنیک لایه‌بندی در مایکرواسکالپ، آموزش انواع پترن‌ها و الگوهای طراحی هیرلاین و اجرای SMP، آموزش تخصصی اسکالپ اسپرت و انواع الگوهای طراحی هیرلاین آن و اجرای اسکالپ، تمرین مجدد روی پوست مصنوعی، تمرین روی سر مانکن و طراحی هیرلاین بر روی آن، آموزش نحوه عکس‌برداری و فیلم‌برداری و نحوه مشاوره و آنالیز پوست.

جلسه سوم: کار بر روی مدل زنده

بعد از آموزش‌ها و آمادگی‌های لازم و تایید صلاحیت هنرجوها توسط مسترها، وارد مرحله بعد یعنی کار بر روی مدل زنده شده و در نهایت هنرجوها مورد آزمون قرار گرفته و در نهایت اهدای مدرک به هنرجوها.

آموزش تئوری اسکالپ

هزینه کلاس‌های آموزشی اسکالپ

در جستجوی کسب‌ وکارهای به‌ روز با هزینه آموزشی مناسب و تهیه وسایل با هزینه مناسب، به اسکالپ سر یکی از روشهای محبوب و رو به رشد می باشد. هزینه‌های کلاس‌های آموزشی در موسسات مختلف به دلیل تخصص، سابقه و توانایی های هر موسسه و پکیج‌های ارائه شده به هنرجوها متفاوت است. با این حال، به دلیل تغییرات ناگهانی در قیمت‌ها، صحبت درباره هزینه‌های این کلاس‌ها دقت لازم را می‌طلبد. زیرا هزینه‌های اولیه آموزش اسکالپ، از جمله اجاره محل، مواد مصرفی، رنگ‌های مخصوص اسکالپ که مستقیماً به دلار وابسته هستند و غیره، در حال تغییر است. با این حال، در حال حاضر هزینه این کلاس‌ها در مجموعه اسکالپ ایرانیان زیر نظر سرکار خانم بروغنی بین 15 تا 18 میلیون تومان می باشد.

بهترین و بالاترین سطح کیفیت از آموزش را در مرکز بین‌المللی اسکالپ ایرانیان_بروغنی را با رنگ برند مخصوص اسکالپ و انحصاری مرکز تجربه کنید.

پشتیبانی

پشتیبانی یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه شما برای انتخاب محل مناسب جهت آموزش اسکالپ قرار بگیرد. معمولا حمایت و پشتیبانی باید حداقل به مدت 6 ماه الی 1 سال از هنرجوها انجام شود زیرا که مدت زمان سه روز آموزش برای مواجهه و پاسخ به همه سوالات زمان کافی ای نمی باشد. منظور از ناکافی بودن زمان این است که بسیاری از سوالات بعدا در ذهن شما شکا میگیرد و یا اینکه در طول کار با آنها مواجه می شود و دریافت پتسخ آنها به راحتی و با سرچ در اینترنت بدست نخواهد آمد. از این رو موسسه ای که در آن آموزش می بینید باید برای مدت زمان قابل توجهی شما را در این زمینه حمایت کند.

اهمیت آموزش اسکالپ:

افرادی که اسکالپ را آموزش می‌بینند و می‌خواهند وارد بازار کار شوند باید بدانند که حرفه فوق‌العاده پر درآمد و با رشد سریع در پیش دارند، چرا که در جهان صدها میلیون مرد و زن درگیر طاسی و یا کم‌پشتی مو هستند. این افراد در ابتدا سراغ درمان‌هایی رفته که نتیجه قطعی نمی‌گیرند و یا کوتاه مدت است و حتی افرادی که اقدام به کاشت می‌کنند تعدادی از آن‌ها مورد مناسب کاشت نبوده و یا بسیاری نتیجه مطلوبی از این عمل نگرفته و در صدد درمانی همچون اسکالپ هستند چرا که اسکالپ درمان به‌روز و با نتیجه قطعی و زودبازده برای رفع انواع کم‌پشتی،طاسی و اسکارهای روی سر خانم‌ها و آقایان است. بنابراین زمینه راه‌اندازی شغلی پردرآمد با تعداد زیادی از مراجعین برای شما فراهم می‌آورد.

پس بسیار مهم است اگر می‌خواهید افراد با اطمینان خاطر به شما مراجعه کنند ابتدا آموزش‌های تخصصی را از سر گرفته و همینطور دائما در حال به‌روزرسانی متدهای خود باشید تا بتوانید نتیجه‌ای با کیفیت بالا و نمای کاملا طبیعی به مراجعین خود ارائه دهید، پس بنابراین در کنار حرفه خود به متریال استاندارد و مناسب و با کیفیت نیازمندید که در اسکالپ سنتر ایرانیان_بروغنی به‌روزترین متدها را به‌همراه رنگ برند مخصوص اسکالپ که رنگ استاندارد جهانی برای تمامی انواع رنگ پوست و موها هست را آموزش می‌بینید و از پشتیبانی نامحدود ما و جدیدترین متدها بهره‌مند می‌شوید.

نحوه ثبت‌نام کلاس‌های بین‌المللی آموزشی اسکالپ ایرانیان-بروغنی

مشاوره و هماهنگی ورکشاپ‌های مجموعه از طریق واتسپ و تلگرام شماره زیر

09362105255

تلفن‌های تماس:

02188684192

09362105255 - 09125720237

اولین و تنها مرکز بین‌المللی تخصصی مایکرواسکالپ ایران

خانم‌ها مژده و ژینا بروغنی، مسترهای بین‌المللی اسکالپ سنتر ایرانیان-بروغنی، برگزارکننده دوره‌های آموزشی بین‌المللی تخصصی اسکالپ با بیش از یک دهه تجربه کاری در زمینه مایکرواسکالپ و انجام بیش از 6 هزار اسکالپ انجام شده در انواع مختلف برای افراد داخل و خارج از ایران، برگزارکننده چندین ورکشاپ‌های خصوصی و گروهی آموزشی اسکالپ و دارای 2 شعبه فعال در ایران و کانادا است.

از ویژگی‌های بارز دوره تخصصی مایکرواسکالپ مرکز سعادت‌آباد مجموعه، پشتیبانی نامحدود هنرجوها حتی بعد از گذشت چندین سال، ارائه به‌روزترین متدهای SMP به‌همراه آموزش انجام اسکالپ با رنگ برند مخصوص اسکالپ و دوره کارآموزی به دلخواه هنرجو عزیز است.

این مرکز، بهترین مرکز برگزارکننده دوره‌های آموزش‌های اصولی و کاربردی اسکالپ در تهران همراه با آموزش تمامی رمز و رازهای ماندگاری، اسکالپ مناسب انواع طیف پوست‌ها، به‌روزرسانی متدها و ظرافت به سبک سوپر نچرال و طبیعی است.

برچسب ها : اسکالپ,آموزش اسکالپ,اسکالپ سر,مایکرواسکالپ,تاتو مو,میکروپیگمنتیشن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha