فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۷ میلیون عدد انواع داروهای کمیاب و خاص به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در انبار یک مجتمع مسکونی در اصفهان کشف شد.

کشف ۷ میلیون داروی کمیاب از انبار یک مجتمع مسکونی در اصفهان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید علینقیان گفت: در عملیات سربازان گمنام امام زمان "عج" در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ۷ میلیون عدد انواع داروهای کمیاب و خاص به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در انبار یک مجتمع مسکونی دپو شده بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در ادامه فعالیت نظارتی و کنترلی پلیس با اطلاع از دپوی تعداد بسیار زیادی داروی کمیاب و خاص توسط فردی در انبار مجتمع مسکونی خود و بررسی موضوع را در دستور کار قرار گرفت، متهم داروهای مورد نیاز را با هدف گران فروشی از شبکه توزیع خارج و در انبار مجتمع مسکونی خود احتکار کرده بود.

وی در پایان افزود: در بازرسی از محل،۷ میلیون عدد انواع قرص و شربت و داروی کمیاب و خاص که مورد نیاز و ضروری مردم در بهبود انواع بیماری‌ها هستند کشف شد، کارشناسان مربوطه ارزش این داروها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، در این راستا فردی که اقدام به احتکار این تعداد دارو کرده بود دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha