مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: پاساژ مهستان یکی از ساختمان‌های بحرانی است که با توجه به حجم تردد و کاربری آن پرخطر محسوب می‌شود.

هشدار درباره وضعیت خطرناک پاساژ معروف تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تلاش این سازمان برای کاهش ساختمان‌های ناایمن دارای وضعیت بحرانی به ۷۰ ساختمان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

قدرت الله محمدی در حاشیه یکصد و پنجاه ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص روند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران گفت: در تهران ۱۲۹ ساختمان ناایمن دارای وضعیت بحرانی مورد شناسایی قرار گرفت که با توجه به پیگیری‌ها از طریق تذکراتی که به مالکین ساختمان‌ها داده شد درحال حاضر تعداد این ساختمان‌ها به ۹۳ ساختمان کاهش پیدا کرد که از این تعداد نیز بیشتر این ساختمان‌ها دولتی هستند.

وی افزود: در حدود دو ماه دیگر آمار جدیدی از روند ایمن سازی و همچنین شناسایی ساختمان‌های ناایمن تهیه خواهد شد ولی در تلاش هستیم تا پایان سال تعداد این ساختمان‌ها را به ۷۰ ساختمان کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص پاساژ مهستان در محدوده میدان انقلاب با اشاره به اینکه این ساختمان جزو لیست ساختمان‌های ناایمن است، افزود: پاساژ مهستان یکی از ساختمان‌های بحرانی است که با توجه به حجم تردد و کاربری آن پرخطر محسوب می‌شود. چندین بار از سوی سازمان آتش نشانی به این ساختمان تذکر داده شده ولی متاسفانه پیشرفت اجرای ضوابط در آن محسوس نیست. امیدواریم مالک این ساختمان پای کار بیاید. البته موضوع را به قوه قضائیه اعلام کردیم و برای این ساختمان در قوه قضائیه پرونده تشکیل شده است.

محمدی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت ایجاد شده و تجربه‌ای که در طی سال‌های گذشته کسب شده است تا پایان سال تعداد ساختمان‌های ناایمن به ۷۰ ساختمان کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha