در حالی که روز گذشته خانه پرستار و سازمان نظام پرستاری از توهین یک مدیر بیمارستانی به پرستاران انتقاد کرده و خواستار رسیدگی فوری وزارت بهداشت و عزل این مدیر بیمارستان شدند، معاونت درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی طی بیانیه ای پس از تکذیب این ماجرا از پرستاران عذرخواهی کرد این در حالی است که تعداد پرستاران حاضر در تحصن که نسبت به توهین این مدیر اعتراض کرده اند نزدیک به 100 نفر بوده و عملا تکذیب توهین به این تعداد پرستار با وجود گواهی آنها صحت ندارد و وزارت بهداشت نباید از این مسئله با یک تکذیبیه و عذرخواهی ساده چشم پوشی کند.

عذرخواهی بعد از انکار توهین به پرستاران

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز؛ چهارشنبه هفته گذشته پرستاران کلان بیمارستان هوشمند مهدی کلینیک نسبت به تصمیم مسئولین این بیمارستان برای ارجاع تعداد بیماران بیشتری برای مراقبت در بخش های ویژه به پرستاران تحصن کردند اما جواب آنها توهین و هتک حرمت از سوی معاونت درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی بود. این مسئله واکنش خانه پرستار و سازمان نظام پرستاری را به دنبال داشت و بعد از انتشار خبر هتک حرمت پرستاران، معاونت درمان این بیمارستان در بیانیه ای ابتدا هرگونه توهین و تهدید و هتک حرمت را تکذیب کرده و در پایان بیانیه خود از پرستاران عذرخواهی کرده است. هنوز وزارت بهداشت هیچ واکنشی نسبت به این مسئله نداشته است و باید دید مانند بسیاری دیگر از اتفاقات سکوت پیشه خواهد کرد؟

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، با انتشار این مطلب که «در پی برگزاری جلسه صمیمی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کادر پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و شبهات و برداشت‌های نادرست منعکس‌شده از این جلسه، دکتر اورندی، معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای درباره این نشست توضیح داد.» بیانیه دکتر اورندی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

عذرخواهی بعد از انکار توهین به پرستاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha