دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 358574

کمتر کسی پیدا می‌شود که سلامت جسم و روح برایش مهم نباشد اما ممکن است همیشه اطلاعات کافی برای مراقبت از خود در اختیار نداشته باشیم. از طرفی نداشتن وقت یا حوصله هم ممکن است ما را از پیگیری در مورد سلامت و چک کردن علایم احتمالی بروز بیماری‌ها منصرف کند و به همین دلیل روی به خود درمانی و پرس و جو از دوستان و آشنایان آورده و با اطلاعات نیمه درست و بعضا نادرست آنها آسیب بیشتری به خودمان بزنیم.

منبع معتبر دانستنی‌های بیماری

مشاوره های اشتباه و انتخاب منابع نادرست برای به دست آوردن اطلاعات در مورد یک بیماری و علایم آن می تواند به مراتب از خود آن بیماری خطرناک‌تر باشد. دیده شده، گاه افراد با مشاوره غلط، یک بیماری ساده را تبدیل به یک شرایط بحرانی و بغرنج کرده‌اند که دیگر قابل جبران نبوده‌است.
یکی از راه‌های کسب اطلاعات درباره همه چیز، رو آوردن به موتورهای جستجوگر از جمله گوگل است. گوگل اطلاعات عمومی خوبی در اختیار جستجوگران قرار می‌دهد اما در مورد اطلاعات اختصاصی و حساس، در اکثر مواقع به جای راهنمایی می‌تواند ما را گمراه کند. وقتی شما دچار عوارض یا علائمی هستید، لزوما آن علامت‌ها به بیماری ارتباط پیدا نمی‌کند و می‌تواند نشانه‌ی چیز دیگری باشد و این را پزشک متخصص درکنار آزمایش و چکاپ می‌تواند تشخیص دهد.


چاره چیست؟
برای پیدا کردن یک منبع مورد اعتماد و موثق که درعین حال وقت و هزینه‌ای را از ما ضایع نکند، چه باید کرد؟
آیا اصلا چنین سایت‌هایی وجود دارند؟



اطلاعات درست و موثق را تنها می‌توان نزد متخصصین آن رشته یافت. در همین راستا دارو سازی دکتر عبیدی در وب‌سایت خود، بخشی ایجاد کرده که در آن ویدئوهای زیادی از پزشکان و متخصصان درجه یک در مورد انواع بیماری‌ها، علائم و روش‌های تشخیص و درمان آن وجود دارد. به این ترتیب شما با خیال راحت و از یک منبع معتبر و موثق می‌توانید ویدئوهای گوناگونی با دسته‌بندی‌های مختلف بیماری‌ها، از زبان پزشکان و متخصصان ببینید.
از طریق این لینک میتوانید به بخش ویدئو های آموزشی دکتر عبیدی وارد شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha