درمان نوین سرطان پیشرفته پستان با داروی خوراکی پادنزا (®Padenza)، تازه ترین محصول داروسازی دکتر عبیدی.

درمان هدفمند سرطان پیشرفته پستان با محصول جدید داروسازی دکتر عبیدی

پادنزا (®Padenza) با نام علمی پالبوسیکلیب از دسته داروهای هدفمند است که برای درمان سرطان پیشرفته پستان در بانوان و آقایان کاربرد دارد. این دارو بصورت هدفمند و با اثربخشی بالا سلول‌های سرطانی را هدف قرار می دهد و بیش از 70 درصد بیماران می توانند آن را مصرف نمایند. مصرف خوراکی یک نوبت داروی پادنزا  (®Padenza)در روز، می‌تواند روند غیرطبیعی رشد و تقسیم سلول‌های سرطانی را متوقف کرده و تا دو برابر بیشتر از هورمون درمانی، موجب تاخیر عود مجدد بیماری و در نهایت افزایش سطح کیفیت زندگی بیماران شود.

برای درمان سرطان پستان شیوه‌های مختلفی همچون شیمی درمانی، هورمون درمانی، ایمونوتراپی و درمان هدفمند وجود دارد. درمان هدفمند (Targeted therapy)، روشی نوین برای درمان این بیماری است؛ در این شیوه، از داروهایی استفاده می شود که سلول های سرطانی را تا حد امکان بدون تأثیر بر سلول های طبیعی هدف قرار می دهند. از مزایای درمان هدفمند نسبت به شیمی درمانی این است که بیمار عوارض شایع شیمی درمانی، همچون ریزش مو، تهوع، استفراغ و دیگر عوارض کاهش دهنده کیفیت زندگی را تجربه نمی کند.

داروی خوراکی پالبوسیکلیب از سال 2015 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و از آن زمان تمامی منابع علمی معتبر جهان آنرا بعنوان خط اول درمان در بیماران سرطان پیشرفته پستان توصیه میکنند. از زمان تایید پالبوسیکلیب بیش از نیم میلیون بیمار در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا از این دارو استفاده و از اثربخشی بالای آن بهره برده اند.

داروی پادنزا (®Padenza)، مورد تائید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو فقط با نسخه پزشک قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های منتخب سراسر کشور در دسترس بیماران می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha