معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۷۲ ساعت گذشته، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.

امدادرسانی به ۲۲۹ نفر در سیل و آبگرفتگی ۷۲ ساعت گذشته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی طی ۷۲ ساعت گذشته در ۳ استان کشور، گفت: ۳ استان آذربایجان غربی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان، ۶ شهرستان و ۱۴ روستا، به دریافت خدمات امدادرسانی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان، به ۲۲۹ نفر امدادرسانی شد، ۷۹ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۲۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند و متاسفانه ۲ نفر از هم‌وطنان هم در شهرستان شیروان جان خود را از دست دادند.

مرادی‌پور با بیان این که ۳۵ تیم امدادی، شامل ۱۲۳ نفر، در عملیات امداد و نجات شرکت کردند، افزود: آب تجمیع شده در ۴۵ واحد مسکونی، تخلیه شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات، عنوان کرد: ۱۸ دستگاه چادر، ۱۱۷ تخته پتو، ۶۸ تخته موکت، ۱۳۶ کیلوگرم نایلون، ۱۱۳ بسته غذایی، ۴۰ قرص نان، ۷۰ قوطی کنسروجات و ۳۶ بطری آب معدنی، در این مدت زمان، توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha