مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس جمهور با مجموع یکهزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در سال جاری خبر داد.

دولت از ۶ بیمارستان با ۱۵۰۰ تخت بهره برداری می کند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان گفت: تکمیل ۶ پروژه بیمارستانی با مجموع یک‌هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی که جزو مصوبات سفر رییس‌جمهور است در برنامه تکمیل برای سال جاری قرار دارد.

وی اضافه کرد: ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس‌جمهور میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی دارد و در برنامه است تا در سال مالی پیش‌رو به اتمام برسد و تحویل بهره‌بردار شود.

نبیان در بیان جزئیات این بیمارستان‌ها گفت: بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهر خمین با ۱۳۰ تخت و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام عملیات احداث است. بیمارستان ۴۰۰ تختی آموزشی رشت با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۳۴۱ تختی آموزشی ساری با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۵۴ تختی جایگزین خاتم‌الانبیاء شوشتر با ۷۵ درصدپیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۲۶۰ تختی جایگزین کرج با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح توسعه بیمارستان آموزشی ۲۷۲ تختی تربت‌حیدریه با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در برنامه سازمان مجری برای تکمیل در سال مالی جاری قرار دارد.

وی تصریح کرد: سازمان مجری تلاش و پیگیری می‌کند تا این پروژه‌های بیمارستانی در کوتاه‌ترین زمان، تکمیل و برای ارایه خدمت به مردم تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha