بنا بر اعلام دبیر هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، انتخابات این سازمان از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۲۷ مردادماه آغاز شده است و اعضای این سازمان می‌توانند تا ساعت ۱۷ با همراه داشتن کارت ملی برای رای دادن به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

آغاز انتخابات سازمان روانشناسی و مشاوره/ روانشناسان چطور می‌توانند رای دهند؟

به گزارش سلامت نیوز، دکتر ابراهیم نعیمی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز فرآیند انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور خبر داد و اظهار کرد: فرآیند اخذ رای برای انتخابات این سازمان از ۹ صبح امروز آغاز و تا ۵ بعد از ظهر ادامه دارد.

وی درباره شیوه احراز هویت روانشناسان برای اخذ رای توضیح داد: اسامی تمامی ۵۴ هزار عضو سازمان وجود دارد. روانشناسان و مشاوران می‌توانند با کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند، کد ملی آنها بررسی می‌شود و اگر عضو سازمان باشند تعرفه به آنها تعلق می‌گیرد و می‌توانند رای دهند.

دبیر هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور همچنین تاکید کرد که با وجود "دیتا سنتر مرکزی" در وزارت علوم، فرآیند طوری طراحی شده‌ است که هر عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تنها یک بار بتواند رای دهد.

نعیمی در پاسخ به اینکه آیا زمان اخذ آراء تمدید می‌شود؟، تصریح کرد: فعلا زمان اخذ آراء از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ امروز است و اگر لازم باشد حداکثر تا دو ساعت تمدید می‌شود. تمدید این ساعت بستگی به شرایط شعب دارد، شعب بزرگتر ممکن است نیاز به تمدید داشته باشند.

وی درباره شعب اخذ رأی در تهران توضیح داد: تهران ۴ شعبه برای اخذ رأی دارد. دانشگاه شهید بهشتی در شمال تهران، دانشگاه علم و صنعت در شرق تهران، دانشگاه علامه طباطبایی در غرب تهران و دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در مرکز تهران، آماده دریافت آرای روانشناسان و مشاوران هستند.

به گفته نعیمی، در استان‌های دیگر دانشگاه‌های مادر شعب اخذ رای هستند. همچنین هشت استان نظیر مازندران به جز شعب مادر، شعب دیگری هم برای اخذ آراء دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha