اضافه کار در ساعات سخت نیمه شب و در اوج کار پرستاری نیز همین قیمت است؛ در واقع پرستار با ۱۰۰ ساعت اضافه کار در ماه، ۲ میلیون تومان هم اجرت نمی‌گیرد!

قیمت یک کیلو گوشت برابر با ۳۵ ساعت اضافه‌ کار پرستاری !

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمدی (یک پرستار تهرانی) از نرخ پایین اضافه‌کار پرستاران و سختی کار آن‌ها انتقاد کرد.

او با بیان اینکه «با توجه به کمبود نیروی پرستاری در کشور و مقاومت دولت در مقابل جذب نیرو به اندازه‌ی کافی، اضافه‌کار پرستاران در بسیاری از بیمارستان‌ها بیشتر اجباری‌ ست و از قضا شبیهِ کار اجباری هم هست» گفت: اضافه کار اجباری پرستاران ساعتی حدود ۱۶ هزار تومان است!

این پرستار افزود: اضافه کار در ساعات سخت نیمه شب و در اوج کار پرستار نیز همین قیمت است؛ در واقع پرستار با ۱۰۰ ساعت اضافه کار در ماه، ۲ میلیون تومان هم اجرت نمی‌گیرد!

محمدی می‌گوید: اگر بخواهیم قیمت گوشت را با نرخ اضافه‌کار پرستاران کشور مقایسه کنیم، به نتایج دردناکی می‌رسیم؛ با اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، قیمت یک کیلو گوشت برابر با ۳۵ ساعت اضافه‌کار پرستاری است یعنی یک پرستار باید ۳۵ ساعت اضافه‌کار بایستد تا بتواند یک کیلو گوشت بخرد! به عبارتی، چهار شیفت کامل اضافه کاری برای خرید یک کیلو گوشت!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha