چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 359711

نماینده دادستان قزوین درباره کشف این پاتوق فساد اظهار داشت: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق‌ها این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل کرده و همچنین طبق اعتراف متهم از سال‌ها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفت.

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، نماینده دادستان قزوین از کشف پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین و ترویج فساد و فحشا در پوشش نمازخانه در این کافه خبر داد.در ادامه اجرای طرح انتظام‌بخشی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان و با حضور سیدجمال حسینی نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

نماینده دادستان قزوین درباره کشف این پاتوق فساد اظهار داشت: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق‌ها این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل کرده و همچنین طبق اعتراف متهم از سال‌ها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفت.حسینی اضافه کرد: متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می‌داده و ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده است. در ضمن تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از اقدامات دیگر او بوده است.

وی ادامه داد: با عنایت به بررسی‌های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد از جمله شمشیر از این مکان، بدواً نسبت به دستگیری متهم اقدام کردیم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha