در ادامه تغییرات مدیریتی در سطح ارشد، مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود دکتر حبیب الله حسن خالو را از سمت خود برکنار کرد.

مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود را برکنار کرد

به گزارش سلامت نیوز طی این نامه دکتر حسن خانلو دیگر سمتی با عنوان مقام رئیس سازمان تامین اجتماعی ندارد.

محمدعلی شهابی فعال صنفی رسانه ای حوزه سلامت درباره این نامه نوشت : این سومین برکناری طی یک هفته اخیر در سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود. دقیقا دو سال قبل در همین کانال نوشتم که انتصاب های انجام شده اشتباه است، زیرا این صندوق با ۴۴ میلیون بیمه شده سروکار دارد و محل آزمون و خطا نیست و صرف وابستگی به یک تشکیلات سیاسی، نبایستی ملاک انتصاب باشد چرا که پرچم این صندوق سفید است.

مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود را برکنار کرد

بیشتر بخوانید : برکناری رئیس سازمان تامین اجتماعی دور از انتظار نیست

از این تغییرات استقبال می شود و امید است، میرهاشم موسوی ۵ مدیر ستادی دیگر را هم برکنار کند؛ فارغ از اختلاف بین وزارتخانه و این صندوق که فعلا وقت قضاوت درباره آن نیست،

به نظر می رسد، موسوی تازه متوجه شده که انتصابهای فنی انجام نداده است.

پیشنهاد این است به جای این افراد، از بهترین ذخایر انسانی، سازمانی و باسلامت نفس این مجموعه و با تجربه های گرانبها، استفاده شود و به هیچ وجه مدیر سیاسی، تشکیلاتی یا سفارشی ناشی، بی تجربه و ناآشنا به کارکرد این صندوق، منصوب نشود.

پیشتر اخباری مبنی بر برکنار یرئیس سازمان تامین اجتماعی منتشر شده بود که توسط روابط عمومی این سازمان تکذیب شد.

هرچند این تغییران نشان دهنده این است که میرهاشم موسوی که حالا خود را زیر ذره بین میبیند نیاز به تغییرات ساختاری را ضروری دیده و برای مثبت شدن تراز عملکردی خود دست به این اصلاحات زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha