معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تایید صلاحیت 96 درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری خبر داد.

تایید صلاحیت 96 درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سعید کریمی،معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مجموع 4131 نفر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های سازمان نظام پرستاری کشور ثبت نام کردند که 69 نفر به علت این که تعداد داوطلبان در شهرستان‌های آنها به حد نصاب نرسیده بود، در دور دوم انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تعدادی از داوطلبان نیز خودشان بعد از ثبت نام انصراف دادند و در کل 4005 داوطلب واجد استعلام صلاحیت بودند.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان از نهادهای پنجگانه استعلام شده است، اظهار کرد: تاکنون 96 درصد از داوطلبان احراز صلاحیت شان به صورت رسمی اعلام شده است. بقیه داوطلبان هم در دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی خواهند شد.

کریمی تاکید کرد: وزارت بهداشت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان هیچ دخالتی ندارد و صرفا مجری انتخابات است و از نهادهای قانونی که طبق آیین نامه مسئول این کار هستند در این خصوص استعلام می‌کند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه هیچ خللی در روند انتخابات ششمین دوره هیات مدیره‌های سازمان نظام پرستاری وجود نداشته و پروسه انتخابات با سلامت کامل در حال انجام است، گفت: ان شاءلله در روز هفتم مهرماه 1402 شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور برای انتخاب هیات مدیره های سازمان نظام پرستای با حضور اکثریت پرستاران عزیز در کشور خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha