سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص وضعیت بیمارستان های تابعه دانشگاه، توضیحاتی داد.

رتبه نخست تعداد تخت های بیمارستانی متعلق به کدام دانشگاه است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علی مشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران با دارا بودن ۲۰ بیمارستان دولتی و نظارت بر ۵۰ بیمارستان خصوصی، در مجموع بر عملکرد ۷۰ بیمارستان نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران، همچنین با داشتن ۱۲ هزار تخت بیمارستانی، از منظر تعداد تخت در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه نخست را دارد.

مشکی افزود: همچنین از نظر آمار جراحی و تعداد انجام روندهای درمانی در بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایران در جایگاه بالاترین رتبه‌های نظام سلامت است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به چهل و هشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از راه اندازی نخستین مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان فیروزآبادی خبر داد و گفت: بیماران در این مرکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار، دو مرکز درمان ناباروری در سطح ۲ و سطح ۳ در شهرستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی در مهر ماه، بهره‌برداری می‌شود.

مشکی در زمینه رعایت ملاحظات پیشگیری در نظارت‌های معاونت درمان، گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است، بنابراین واحدهای نظارتی در معاونت درمان دانشگاه، نیز بر این اصل همیشه در حال نظارت و رصد مراکز درمانی هستند تا بهترین خدمات به بیماران ارائه شود و همچنین راهکارهای بهتر برای پیشگیری بیماری‌ها لحاظ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha