چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 361905

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف نقاط کشور خبر داد.

چتر بارندگی بر فراز برخی استان‌ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۶ مهر) در سواحل غربی دریای خزر، مناطقی از آذربایجان شرق، آذربایجان غربی، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه(۲۷ مهر) در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا این وضعیت جمعه(۲۸ مهر) در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و جنوب شرق، شنبه(۲۹ مهر) در جنوب شرق و یکشنبه (۳۰ مهر) در شرق و جنوب شرق و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: دریای خزر از بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ مهر) صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۲۸ مهر) صاف تا نیمه ابری، وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مهر) اهواز با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز همدان با دمای ۴ و فردا شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha