رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین از طریق شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر از مرز ۱۵۵ میلیارد ریال گذشت.

کمک‌های نقدی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین از مرز ۱۵۵ میلیارد ریال گذشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، وحید سلیمی‌،رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه،از ۱۷ مهرماه اقدام به اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی کرده است.

سلیمی افزود: این دو پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک های مرکزی و ملی اجرا شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای اعلام رسمی‌پویش ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه در مجموع ۱۵۵ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، ۱۲۰ میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ۳۵ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان می‌باشد.

وی با اعلام پایان پویش آفتاب مهربانی و جمع آوری کمک های نقدی برای زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان، تصریح کرد: با توجه به ادامه درگیری‌ها و منازعات مسلحانه بین فلسطین و اسرائیل و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار بی رحمانه بیماران، کودکان و زنان بی دفاع غزه،پویش بشردوستی همچنان استمرار خواهد داشت.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha