بازسازی و بهسازی داروخانه‌های هلال احمر در راستای افزایش ظرفیت دارویی و تلاش برای توزیع بهتر آغاز شد.

بازسازی و بهسازی داروخانه‌های هلال احمر آغاز شد

به گزارش سلامت نیوزو بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: افزایش ظرفیت دارویی و تلاش برای تکمیل سبد داروها یکی از اولویت های اصلی داروخانه هلال احمر است. در این راستا تمهیدات لازم برای افزایش سهمیه دارویی و تکمیل سبد دارو انجام شده تا تمامی نیاز مراجعه کنندگان تامین شود.

بر اساس این گزارش؛ در مهر ماه جاری جمعاٌ بیش از 41 هزار نسخه در داروخانه شبانه روزی مرکزی هلال احمر و داروخانه تهرانپارس پذیرش شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی، تسریع در پیشبرد امور بیماران و کاهش ساعات شلوغی در روز بود. داروخانه هلال احمر به دلیل تأمین و توزیع به موقع داروهای عادی مورد نیاز مردم، توزیع داروهای تخصصی، داروهای کمیاب از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی و بیماران Ms و داروهای تک نسخه‌ای که اکثراً تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، از اهمیت ویژه‌ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

وی افزود: همچنین در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز، بازسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال احمر در حال انجام است تا بیماران و مراجعین با رفاه بیشتر و مدت زمان انتظار کمتری داروهای خود را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha