درد ناشی از CLI می‌تواند شما را از خواب بیدار کند یا از به خواب رفتن شما در شب جلوگیری کند، زیرا اغلب در هنگام دراز کشیدن ایجاد می شود.

درد شدید پاها در نیمه شب خبر از این بیماری می دهد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات آنلاین به نقل از مایرور، در بین پزشکان اصطلاحی به نام قاتل خاموش وجود دارد که به بعضی از عوامل ناشناخته در بدن اطلاق می‌شود که کلسترول بالای خون یکی از این موارد است. میزان بالای کلسترول در خون یعنی تجمع چربی‌ها در رگ‌ها و انسداد آنها. بالا بودن کلسترول به عنوان یک قاتل خاموش به ندرت قابل تشخیص است و معمولا باید با آزمایش خون بررسی شود ولی نشانه‌هایی نیز گزارش شده است که از وجود این قاتل خاموش در بدن حکایت دارد.

یکی از علائم کلسترول بالا می‌تواند بیدار نگه داشتن شما در شب و ایجاد درد شدید باشد. بنابراین، اگر اغلب از درد شدید در پاهای خود رنج می برید، بهتر است نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید.

دپارتمان جراحی در دانشگاه کالیفرنیا ادعا می‌کند که درد در پاها می تواند ناشی از کلسترول بالا باشد زیرا این ماده چرب می تواند خون رسانی به قسمت‌های مختلف بدن را مسدود کند. این وضعیت به عنوان ایسکمی بحرانی اندام (CLI) شناخته می‌شود و می‌تواند جریان خون را در دست‌ها و پاهای شما کاهش دهد و به طور بالقوه زخم‌ها و زخم‌ها را ایجاد کند و دردهای بدی به شما بدهد.

متخصصان می گویند: CLI یک انسداد شدید در شریان ها است که به طور قابل توجهی جریان خون را در اندام ها (دست، پا و ساق پا) کاهش می دهد و تا حد درد شدید و حتی زخم یا زخم های پوستی پیشرفت می کند.

درد ناشی از CLI می‌تواند شما را از خواب بیدار کند یا از به خواب رفتن شما در شب جلوگیری کند، زیرا اغلب در هنگام دراز کشیدن ایجاد می شود. با این حال، می توانید با آویزان کردن پای خود روی تخت یا بلند شدن و چند لحظه راه رفتن در اطراف، مقداری از درد را تسکین دهید تا خونتان دوباره آزادانه جریان یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha