سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 363233

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ خانم معلم که جسدش در حمام خانه اش پیدا شده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

مرگ مرموز خانم معلم در خانه اش

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ ‌سرنخ:شامگاه یکشنبه یکی از اهالی ساختمانی در یکی از مناطق تهران با پلیس تماس گرفت و گفت: زنی میانسال که معلم بازنشته است در همسایگی ما زندگی می کند. چند روزی می شود که از او بی خبر هستیم، چون معمولا وی سر ساعت خاص زباله هایش را به بیرون از ساختمان می برد. همچنین صبح زود برای پیاده روی از خانه اش خارج می شود و معمولا بی خبر جایی نمی رود. احتمال می دهیم که بلایی بر سرش آمده باشد.

بعد از اعلام این گزارش، ماموران پلیس قدم در خانه زن تنها گذاشتند و با پیکر بی جان وی در حمام خانه اش مواجه شدند. آثار زخم و خون روی سر وی دیده می شد که در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دقایقی بعد تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی ها نشان می داد که معلم بازنشسته حدود ۵۲ سال سن داشته و به تنهایی زندگی می کرد.

او زن دقیق و مرتبی بوده که به گفته همسایه ها، همیشه کارهایش را به موقع، مرتب و سر وقت انجام می داده است. بررسی ها حکایت از این داشت که چند روزی از مرگش می گذشت. پزشکی قانونی نیز اعلام کرد که احتمالا مرگ وی به دلیل گاز گرفتگی باشد و چون از هوش رفته سرش نیز با کاشی های کف حمام برخورد کرده و آسیب دیده است. با این وجود بازپرس جنایی دستور داد تا جسد این زن برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha