دکتر مسیح کاویان دندانپزشکی برجسته و متخصص در زمینه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و لیزر دندان است. خدمات زیبایی دندان شامل لمینت، بلیچینگ و لیزر دندان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کلینیک دکتر کاویانی دریافت کنید.

خالق زیباترین لبخندها با دکتر مسیح کاویان

دکتر مسیح کاویان دندانپزشکی برجسته و متخصص در زمینه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و لیزر دندان است. خدمات زیبایی دندان شامل لمینت، بلیچینگ و لیزر دندان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کلینیک دکتر کاویانی دریافت کنید.

آشنایی با دکتر مسیح کاویان

دکتر مسیح کاویان، یک پزشک دندانپزشکی برجسته و متخصص با تجربه ای چشمگیر در زمینه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و لیزر است. ایشان در سال ۱۳۷۸ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده و در دانشکده دندانپزشکی به تخصص دندانپزشکی عمومی پرداختند. با اخذ مدرک تخصصی در این حوزه، به عنوان یک پزشک با توانمندی های استثنایی در ارائه خدمات دندانپزشکی شناخته شدند.

تاریخچه تحصیلی دکتر مسیح کاویان

دکتر کاویان پس از اتمام دوره تخصصی دندانپزشکی عمومی، در سال ۱۳۸۵ بورد تخصصی رشته ترمیمی را در همان دانشکده دریافت کردند. دکتر کاویان در راستای توسعه تخصص های خود و بهره گیری از فرصت های آموزشی بین المللی، در دانشگاه آخن آلمان مشغول تحصیل شدند. در نهایت با تلاش های فراوان و استعداد درخشان، در سال ۱۳۹۳ مدرک فلوشیپ در رشته لیزر در دندانپزشکی را از این دانشگاه دریافت و رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

دستاوردهای دکتر مسیح کاویان

یکی از دستاوردهای بزرگ دکتر کاویان، دریافت فلوشیپ در زمینه لیزر در دندانپزشکی از دانشگاه آخن آلمان بوده که ایشان را به عنوان مدرس رسمی این دانشگاه در ایران در زمینه لیزر در دندانپزشکی تایید کرد. ایشان همچنین به عنوان عضو Editorial Board Reviewer در مجله معتبر " Lasers in Dental Science " منصوب شده و بیش از ۲۰ مقاله در این مجله منتشر کرده اند. همچنین مقالات ارزشمند دیگری نیز در مجلات معتبر دندانپزشکی از دست دکتر کاویان منتشر شده است.

دکتر مسیح کاویان به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت امروزه اینچنین محبوب و پرطرفدار است. به هر حال، یکی از ویژگی هایی که یک دندانپزشک زیبایی باید آن را داشته باشد استفاده از متریال مرغوب و البته تکنیک های جدید و بروز است. این که دندانپزشک حرفه ای باشد و با علوم زیبایی شناختی بهترین لبخند بیگانه نباشند را هم نباید از یاد برد. دکتر مسیح کاویان ۱۶ سال سابقه درخشان در دندانپزشکی دارد.

آشنایی با خدمات زیبایی دندان

خدمات زیبایی دندان که شامل لمنیت دندان، بلیچینگ و کامپوزیت و ایمپلنت دندان می شود را شما باید در مطب دندانپزشکی ماهری مانند دکتر مسیح کاویان انجام دهید. به این دلیل که مهارت، تخصص و تجربه عوامل بسیار کلیدی برای انتخاب دندان پزشک به شمار می آیند. امروزه مانند قدیم نیست که مردم با خدمات این چنینی آشنایی نداشته باشند. به هر حال، صفحات اینترنت به شما کمک می کنند تا اطلاعات کاملی در مورد نحوه انجام خدمات و تبحر دندان پزشک مورد نظر را کسب کنید. ما در ادامه بیشتر در مورد این خدمات با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

لمنیت دندان

لمینت دندان (Dental laminate) به یک روکش بسیار نازک گفته می شود که معمولاً همرنگ دندان است و به همین دلیل، به زیبایی طرح لبخند شما کمک می کند. لمینت نسبت به مینای دندان از قدرت و استحکام بالاتری برخوردار است. به همین دلیل، قدرت دندان ها بیشتر می شود و به دلیل پوشش ناهم ترازی ها، شما با دندان های مرتب و یکدست روبرو خواهید شد.

لمنیت عمدتاً جنس های مختلفی را شامل می شود که می توان به جنس پرسلن و کامپوزیت رزین اشاره کرد. اگر بخواهیم صادقانه با شما صحبت کنیم، پرسلن نسبت به کامپوزیت دوام بیشتری در برابر لکه های دندان از خود نشان می دهد. لمینت سرامیکی و کامپوزیت که انواع لمینت را تشکیل می دهند هرکدام کاربرد خاص خود را دارند و بیشتر مردم از لمینت کامپوزیتی بیشتر استقبال می کنند.

کامپوزیت زمانی که انتخاب می شود، لازم نیست دندان های خود را تراش دهید و این یکی از مزایای لمینت کامپوزیتی است. حقیقتاً لمینت سرامیکی هم بسیار پرطرفدار است ولی به خاطر قیمت بالاتر شاید برخی مناسب ندانند. لمینت سرامیکی دندان معمولاً به تراش و شاید فرم دهی دندان نیاز داشته باشد ولی از لحاظ شفافیت با تنوع بیشتری شما را روبرو می کند.

اگر بخواهیم به مقایسه این دو لمنیت بپردازیم، می توان گفت که اگر به قیمت مناسب فکر می کنید، کامپوزیت ونیر در اولویت است. طول درمان کامپوزیت ونیر 1 روزه و لمینت سرامیکی با دو ویزیت به مدت 15 روز فاصله است. کامپوزیت ونیر برگشت دارد ولی لمنیت سرامیکی برگشتی ندارد.

ماندگاری کامپوزیت ونیر 5 الی 7 سال و لمینت سرامیکی 10 الی 15 سال است. کامپوزیت ونیر احتمال ورقه شدن یا افتادن دارد ولی لمینت سرامیکی مقاومت بیشتری داشته و احتمال شکستن کمی دارد. کامپوزیت ونیر به آزمایشگاه نیازی ندارد ولی لمنیت سرامیکی دارد؛ همچنین لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت در برابر لکه مقامتر است.

اگر نیاز به مشاوره ویژه جهت دریافت خدمات (لمینت دندان) دارید کلمه داخل پرانتز را کلیک کنید

بلیچینگ دندان

بلیچینگ یک روش عالی برای سفید کردن دندان ها است. حقیقت ماجرا این است که زردی دندان ها یکی از آزاردهنده ترین موضوعاتی است که اکثر مردم را به خود درگیر کرده است. امروزه با وجود این چنین روش هایی دیگر کمتر کسی از زردی و لک بودن دندان های خود خجالت می کشد.

متأسفانه درمان بد رنگی دندان با روش های سنتی و خانگی آن چنان کار ساز نیست و بهترین روش استفاده از روش های به روز مانند بلیچینگ است. این روش با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود که البته باید متخصص این کار را انجام دهد. بلیچینگ را می توان جزء حرفه ای ترین خدمات زیبایی نام برد که دکتر مسیح کاویان با استفاده از مواد شیمیایی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بدرنگی دندان های شما را برطرف می کند. این که جنس دندان های شما چگونه است روی تأثیر پذیری کار اثر می گذارد.

اگر بخواهیم به مزایای بلیچینگ دندان اشاره کنیم، باید گفت که انجام این کار در مطب دکتر کاویان بدون خطر است و یک فرایند ایمن را می توان انتظار داشت. مزیت مهم دیگری که وجود دارد، هزینه معقولانه و مقرون به صرفه این روش است که دکتر کاویان همیشه به توان اقتصادی بیماران و مراجعه کنندگان خود توجه می کند.

شما بعد از بلیچینگ دندادن باید از خوردن مواد غذایی که باعث می شوند تا دندان ها دوباره زرد و لکه شوند شدیداً بپرهیزید. غذاهای سرد را در ردیف ممنوعه ها قرار دهید و همچنین سعی کنید در ساعت های اولیه بعد از انجام این کار، دندان های خود را با آب گرم شستشو دهید. نکته مهم دیگر هم این است که به خوردن غذاهای نرم بیشتر تمایل داشته باشید تا غذاهایی که سخت جویده می شوند.

خالق زیباترین لبخندها با دکتر مسیح کاویان

خدمات دندانپزشکی زیبایی

همان طور که گفته شد، خدمات زیبایی دندان شامل لمینت، بلیچینگ و لیزر دندان و .... می شوند که دکتر مسیح کاویان این خدمات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کلینیک خود ارائه می دهد. بسیاری از مراجعه کنندگان اتفاق نظر دارند که دکتر کاویان به این دلیل که به تخصص و تجربه خود تکیه می کند، می تواند در کمترین زمان بهترین درمان را ارائه داده و با قیمت مناسب، هرگونه دغدغه فکری بابت هزینه را از روی دوش مراجعه کننده خود بردارد. در کلینیک دندان پزشکی دکتر کاویان استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز برای رفاه هرچه بیشتر بیماران به چشم می آید که در این بین، می توان گفت هدف اصلی وی ایجادی لبخندی رضایت بخش و زیبا است.

  • ارتباط با کلینیک دندانپزشکی دکتر مسیح کاویان
  • درخواست مشاوره رایگان : 09016037777

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آدرس می توانید همین حالا کلمه ( کلینیک دندانپزشکی کاویان ) را داخل گوگل سرچ کنید و از طریق وب سایت رسمی کلینیک www.kavian.dentist با ما در تماس باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha