سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 363986

پسری ۱۲ ساله که از مدرسه تعطیل شده و به سمت خانه می‌رفت، بر اثر سقوط میلگرد جانش را از دست بدهد.

مرگ دردناک دانش آموز ۱۲ ساله پس از تعطیلی مدرسه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ ‌ظهر یک شنبه به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دانش آموزی در راه بازگشت به خانه دچار حادثه دردناکی شده و جان باخته است.

به دستور بازپرس، تحقیقات درباره مرگ دردناک دانش آموز آغاز و مشخص شد که او پس از تعطیلی مدرسه به سمت خانه در حال حرکت بوده است. در نزدیکی خانه آنها، ساختمانی در حال ساخت وجود داشت که راننده کامیونی در آن ساعت مشغول تخلیه بار میلگرد بود.

درست لحظه ای که دانش آموز ۱۲ ساله در حال عبور از کنار ساختمان در حال ساخت بود، یکی از میلگرد ها روی سر پسر بچه سقوط کرد و او خون آلود روی زمین افتاد. هرچند وی به بیمارستان انتقال یافت و تمام تلاش های برای نجات این پسر توسط پزشکان انجام شد اما شدت ضربه به حدی بود که او جانش را از دست داد. به دنبال این حادثه، تیم جنایی راهی محل حادثه شد و دریافت که راننده کامیون دقایقی پس از سقوط میلگرد، از ترسش فرار کرده است.

درحالیکه تحقیقات برای دستگیری راننده کامیون ادامه داشت، دو ساعت بعد وی به اداره پلیس رفت و خودش را معرفی کرد. وی گفت که حادثه اتفاقی بوده و از وقتی شنیده پسربچه فوت شده، ‌خیلی ناراحت است.

در این شرایط جسد پسر۱۲ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha