جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 364435

صدا، یکی از نعمت‌های بزرگ زندگی است که این امکان را به افراد می‌دهد تا با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند؛ اما گاهی اوقات به دلایل مختلف، قدرت شنوایی در برخی از افراد کاهش می‌یابد. در این شرایط، سمعک می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا دوباره دنیا را با تمام زیبایی‌هایش بشنوند.

باتری سمعک از کجا بخریم

صدا، یکی از نعمت‌های بزرگ زندگی است که این امکان را به افراد می‌دهد تا با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند؛ اما گاهی اوقات به دلایل مختلف، قدرت شنوایی در برخی از افراد کاهش می‌یابد. در این شرایط، سمعک می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا دوباره دنیا را با تمام زیبایی‌هایش بشنوند. سمعک، دستگاهی است که صداهای محیط را دریافت و آن‌ها را تقویت می‌کند. این وسیله، با قرارگرفتن در داخل یا پشت‌گوش، به فرد کمک می‌کند تا صداها را بهتر بشنود. باتری سمعک، قلب تپنده این دستگاه کوچک و پرکاربرد است که انرژی موردنیاز آن را تأمین می‌کند. به همین دلیل، این محصول باید از مراکز معتبر خریداری شود. در این مقاله، قصد داریم شما را با نکات مهم خرید این قلب تپنده آشنا کنیم.

بهترین برند و مرکز فروش باتری دستگاه شنوایی

ریواک، یکی از محبوب‌ترین برندهای باتری دستگاه‌های شنوایی در جهان به شمار می‌رود که به دلیل کیفیت بالا، عملکرد خوب و قیمت مناسب موردتوجه کاربران قرار گرفته است. این کالا، با ظاهری دکمه ‌ای و در قطر و سایزهای متفاوت ارائه می‌شود و هر یک از آن‌ها، برای دستگاه خاصی به‌کار می‌روند. آنارام، یک فروشگاه اینترنتی برای ارائه کالاهای باکیفیت و اصل همچون لندینگ سمعکی است که با سابقه درخشان چندین ساله در تولید انواع باتری‌ها، همواره فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی، باتری سمعک اصل ریواک را با ضمانت کیفیت در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ادامه مقاله، به شرح اندازه‌های مختلف این محصول می‌پردازیم.

  • سایز 10: باتری سمعک سایز 10 کوچک‌ترین کالای این برند محسوب می‌شود که در دستگاه‌های شنوایی ریک و رایت و نامرئی مورداستفاده قرار می‌گیرد و اغلب برای دستگاه‌های شنوایی داخل گوش به‌کار برده می‌شود.
  •  سایز 312: این سایز متوسط این محصول از برند ریواک است و برای دستگاه‌های شنوایی پشت‌گوشی کوچک، داخل گوشی و ریک و رایت به‌کار برده می‌شود.

  •  سایز 13: سایز 13 در سمعک‌های ریک و رایت، داخل گوشی و پشت‌گوشی کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرد. شماره 13 اندازه بزرگ باتری سمعک ریواک به شمار می‌رود.
  •  سایز 675:  این سایز، بزرگ‌ترین اندازه این محصول در برند ریواک است و در دستگاه‌های شنوایی پشت‌گوشی کوچک، داخل گوشی و ریک و رایت کاربرد دارد.

تمام محصولات برند ریواک، از نوع روی هوا هستند و تا موقعی که برچسب از روی باتری برداشته نشود، این کالا غیرفعال خواهد ماند؛ اما به‌محض برداشته‌شدن برچسب، اکسیژن در هوا به روی موجود در این محصول واکنش نشان می‌دهد و آن را فعال می‌کند. این ابزار، در رنگ‌های مختلفی بسته‌بندی می‌شوند که هر یک از رنگ‌ها به‌اندازه کالا اشاره دارند. به‌عنوان‌مثال، سایز 10 این محصول اغلب در بسته‌بندی‌های زردرنگ قرار می‌گیرند.

باتری سمعک از کجا بخریم

ویژگی‌های باتری سمعک ریواک

طول عمر و مدت‌زمان تعویض این محصول، بسته به مقدار و سطح استفاده افراد از دستگاه بین یک تا دو بار در هفته متغیر خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر با مشکلاتی نظیر: شنیدن بوق ممتد، ایجاد نویز، پایین آمدن کیفیت و عملکرد صدای پخش شده مواجه شدید، ممکن است این کالا خاصیت خود را ازدست‌داده باشد. مزیت برند ریواک، استفاده از فناوری ویژه در ساخت این محصول است که با رعایت بالاترین حد استاندارد، مصرف آن را داخل دستگاه کم کرده و از خرابی زودرس باتری جلوگیری می‌کند. این وسیله باتوجه‌به استفاده از دستگاه شنوایی، اغلب بین یک یا دو بار در هفته نیاز به تعویض خواهد داشت.

زمانی که شارژ باتری سمعک اصلی به پایان می‌رسد، احتمال دارد دستگاه دچار بروز مشکلاتی همچون: به صدا درآمدن بوق هشدار و بروز صدای نامفهوم شده را به دنبال داشته باشد. هنگام تعویض، مهم است که هم از باتری‌های مناسب برای دستگاه شنوایی خود استفاده کنید و هم به‌درستی آن را در سمعک قرار دهید؛ چرا که اگر این کالا به‌درستی جای نگیرد، به دستگاه آسیب می‌رساند تاحدی‌که ممکن است آن را از کار بیندازد. در ادامه متن، چند نکته برای افزایش طول عمر این ابزار آورده شده است:

  • از شنیدن با صدای زیاد خودداری کنید.
  • از قراردادن دستگاه شنوایی در معرض گرما یا سرمای شدید اجتناب کنید.
  • باتری سمعک را در یک مکان خشک و خنک نگهداری کنید.

بسته‌بندی باتری برند ریواک

این محصولات، در بسته‌بندی‌های 6 یا 8تایی به شکل حلقه‌ای طراحی شده‌اند که امکان حفاظت راحت از آن‌ها را فراهم می‌کنند. مشخصات مهمی همچون: اندازه، تاریخ انقضا، ولتاژ، نوع و سایز روی بسته‌بندی درج شده است که باید قبل از تهیه، از مطابقت داشتن آن با دستگاه شنوایی اطمینان حاصل کرد. یکی دیگر از خاص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این کالا که به افراد در تمایز بین سایزها، انواع و کاهش درصد بروز خطا کمک می‌کند، بسته‌بندی آن‌ها بر حسب سیستم کد رنگی است. طراحی زیبا و ایمن این محصول، موجب محافظت از این محصولات می‌شود. اطلاعات کمیتی مهم و تعیین‌کننده روی بسته‌بندی، داشتن نشان بازیافت پس از استفاده و ملاحظات زیست‌محیطی هم ارزش تهیه این کالا را افزایش می‌دهند.

طول عمر باتری سمعک اصلی

طول عمر این محصول، به رعایت نکات نگهداری از آن وابسته است؛ اما در مجموع حدودا 4 سال، بدون کاهش کیفیت و سطح انرژی قابل‌استفاده خواهد بود. عمر این دسته از کالاها بین 3 تا 5 روز، باتوجه‌به شماره و سایز آن متغیر است. در تماس نبودن با اکسیژن و هوا، یکی از نکات مهم دیگر در حفظ و مراقبت این محصول در مدت‌زمان بیشتر محسوب می‌شود. به همین دلیل، دقت در مدل بسته‌بندی این کالاها اهمیت بسیاری دارند. برند ریواک به جهت کیفیت بالا، معتبر بودن، طراحی مناسب و خاص، کارکرد بی‌نظیر و تحمل بالایی که در شرایط سخت آب‌وهوایی دارد، نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار، دارای کاربرد بیشتری است.

راهنمای خرید باتری سمعک اصل

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی این کالا امکان بررسی قابلیت‌ها، ویژگی‌های مختلف و ماندگاری، مشخصات فنی، تاریخ انقضا و سایز محصول، همچنین ارزیابی نظرات و تجربیات مصرف‌کنندگان قبلی آن است. برای تهیه این وسیله کاربردی، ابتدا شما باید شناخت لازم را از برندهای معتبر و باکیفیت داشته باشید و سپس، از مطمئن‌ترین فروشگاه این محصول را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که هر دستگاه شنوایی، از باتری خاصی بر حسب شماره‌های 10،13،312 و 675 و کد رنگ‌های شناسایی استفاده می‌کند. در نتیجه، لازم است قبل از تهیه این کالا نوع آن را از روی اطلاعات دستگاه شنوایی تشخیص دهید. ریواک، یکی از برندهای انگلیسی معروف این محصول است که با داشتن فرمول پیچیده ساخت، توانسته با سخت‌ترین دستگاه‌های شنوایی سازگار شود. از سویی دیگر، شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی آنارام، اصلی‌ترین و اولین نمایندگی محصولات اصل و باکیفیت باتری برند ریواک در ایران تهیه کنید.

باتری سمعک از کجا بخریم

قیمت باتری سمعک ریواک

هزینه و تناسب بین ارزش و قیمت، یکی از مهم‌ترین نکات در زمان تهیه عمده یا تکی این محصولات است که باید به آن توجه شود. المان‌های متعددی نظیر: کیفیت، برند و فناوری ساختی که شرکت سازنده ارائه می‌دهد، در مشخص‌کردن قیمت این محصولات دخیل هستند. جدای از این نکات، تعداد باتری‌های موجود در بسته‌بندی این برند از موارد دیگری است که در قیمت تأثیر می‌گذارد؛ اما سایز آن هیچ نقشی در این موضوع نخواهد داشت. بدیهی است که رنج قیمت محصولات ریواک، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آنارام نماینده فروش محصولات وارتا این کالا را با قیمتی مناسب، سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله، قصد داشتیم شما را با بهترین برند باتری سمعک آشنا کنیم. همچنین، نکاتی را برای خرید این محصول در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید از بهترین مرکز، آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha