گوشی پزشکی لیتمن، یکی از محبوب‌ ترین ها بین گوشی های پزشکی هست. این ابزار ها برای شنیدن صداهای ضعیف استفاده می شن و تو تشخیص وضعیت بیماران، مثل صدا های قلب و ریه، توسط پزشکان و پرستاران به کار می رن.

بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 ؛ کیفیت و کارایی بینظیر!

گوشی های پزشکی یکی از ابزار های اساسی تو تجهیزات پزشکی هستند که با پیشرفت علم، از زمان های گذشته تغییر کرده و بهبود پیدا کردن. تو این مقاله می خوایم به بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 بپردازیم. از اونجایی که این گوشی به روز ترین و البته پر طرفدار ترین گوشی های لیتمن هست، لازمه با اطلاعات کافی برای خرید اقدام کنید تا بتونید خرید مقرون به صرفه و با کیفیتی داشته باشید.

معرفی برند لیتمن

در دهه 1960، دکتر دیوید لیتمن، استاد دانشگاه هاروارد، گوشی پزشکی لیتمن رو ابداع کرد. این گوشی، با تخصص تو حوزه قلب و عروق، انقلابی تو صنعت پزشکی به وجود آورد و تونست با دقت، ویژگی های صدای قلب و ریه بیماران رو منعکس کنه.

بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 ؛ کیفیت و کارایی بینظیر!

گوشی های پزشکی لیتمن

در حال حاضر، برای تولید تجهیزات پزشکی از علم دقیق و جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می شه. گوشی پزشکی های لیتمن با ظاهر ساده خودشون، ساختار پیچیده‌ ای دارن که برای انتخاب مناسب ترین شون نیاز به دقت بالا دارید. شناخت مدل های مختلف این برند و بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3، می تونه به شما کمک کنه تا بهترین گوشی پزشکی با دقت بالا و ارائه ج بیمار به خوبی رو انتخاب کرده و در عین حال، بهترین هزینه رو پرداخت کنید.

  • گوشی پزشکی دیجیتال مدل littmann 8570
  • گوشی پزشکی دیجیتال مدل littmann 3100
  • گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 2
  • گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3
  • گوشی طبی سبک وزن Lightweight II SE
  • گوشی های پزشکی لیتمن کاردیولوژی
  • لیتمن مستر کاردیولوژی
  • کاردیولوژی IV

بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3

در این بخش قصد داریم به نقد و بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 بپردازیم. گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک ۳ برای انجام معاینات و تشخیص های عمومی تو بیماران طراحی شده. این دستگاه مناسب برای استفاده تو محیط هایی مثل مطب، بخش های عمومی و به خصوص زنان و زایمان هست. کلاسیک ۳ انتخاب اول برای پرستاران، دانشجویان پرستاری، دانشجویان دامپزشکی و متخصصان اطفال هست.

لیتمن Classic III، یک ابزار مناسب، با دوام، منعطف و قابل اعتماد برای افراد فعال تو حوزهٔ سلامت و درمان هست. این ابزار پزشکی از امکانات پیچیده و سرعت بالا برخوردار هست و به طور ساده و با کیفیت بالا به نیاز های کاربرا پاسخ می ده.

پزشکان عمومی، دانشجویان، پرستاران و دامپزشکان ممکن هست انتخاب این مدل رو مناسب بدونن. اما کاردیولوژیست ها بهتر هست سری های برتر مثل لیتمن کاردیولوژی ۴ رو خریداری کنن.

استتوسکوپ لیتمن کلاسیک ۳، به لطف پیشرفت و تجربه این برند تو چند دهه اخیر، دارای قدرت سمع بی نظیری هست. با استفاده از این دستگاه پزشکی، می تونید صدا های متنوعی رو شنیده، از مورمورهای گرید ۱ تا نویزهای S3 و S4 و سایر صدا ها. با این گوشی پزشکی می تونید تمام نیاز های آموزشی و بالینی دوره پزشکی عمومی رو به خوبی برطرف کنید.

بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 ؛ کیفیت و کارایی بینظیر!

در گوشی های پزشکی لیتمن، از دیافراگم قابل تنظیم به عنوان یکی از نوآوری های برتر برای شناسایی فرکانس های بالا و پایین صدا با تغییر سطح فشار قطعهٔ سینه‌ ای بیمار استفاده می شه.

به لطف ویژگی های بینظیر این محصول نیازی به داشتن گوشی پزشکی با دو سمت ویژه (یک سمت با دیافراگم سنتی برای تشخیص فرکانس های بالا و سمت دیگر با زنگوله یا بل برای تشخیص فرکانس های پایین) نیست. گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک ۳ توانایی شناسایی هر دو نوع فرکانس (بالا و پایین) رو با تغییر فشار وارده فراهم می کنه.

کیفیت گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3

برخی از اجزای اون هم با آلومینیوم آنود شده ساخته شدن. به دلیل رسانش فوق العادهٔ صدا، آلیاژ های آلومینیومی با کیفیت (آلومینیوم استفاده شده در صنایع هوایی) برای ساخت قطعات سینه‌ ای تو این استتوسکوپ ها، بهترین گزینه محسوب می شن. فروشگاه مد اسمارت – به آدرس : medsmart.shop – این محصول رو با گارانتی اصالت و کیفیت عرضه می کنه.

قیمت گوشی لیتمن کلاس 3

گوشی لیتمن کلاسیک 3 با وجود کیفیت برتر، متریال با ارزش و ویژگی های منحصر به فرد، قیمتی مناسب داره. این گوشی با رعایت تکنولوژی روز ساخته شده و بی‌ نظیر ترین ویژگی ها و امکانات رو ارائه می ده. پیشنهاد می شه از فرصت خرید گوشی پزشکی لیتمن 3 استفاده کنید؛ این گوشی مقرون به صرفه و مناسب هست و تفاوت قیمت مدل هاش تنها به دلیل تفاوت رنگ های این محصوله

تشخیص اصالت گوشی های پزشکی لیتمن

ویژگی‌های گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک اصلی شامل سریال نامبر یکتا برای هر گوشی، استفاده از فونت خاص در حک سریال و مدل در قسمت چست پیس، حک سریال در قسمت مرکزی چست پیس و غیر قابل زیر پوست دست، هولوگرام خاص با ارم لیتمن در قسمت جلوی جعبه که تحت نور تغییر رنگ می‌ ده (مخصوص گوشی‌های ساخت 2020 به بعد)، طول گوشی 69 سانتی متر، دسته‌ های کشیده تر نسبت به مدل‌های تقلبی، جنس تیوب و جعبه گوشی (قابل شناسایی توسط فروشندگان) و قابلیت تطابق سال و ماه ساخت با سریال گوشی هست.

ویژگی‌های انواع فیک و تقلبی شامل سریال‌ های تکراری که در لبه چست پیس با فونت ها و سایز های مختلف حک شدن. سریال این گوشی ها حتی در زیر پوست قابل لمس هست و دسته های اون ها به شکل خمیده و پرانتزی طراحی شدن. با طول بیشتر از 69 سانتی متر، این گوشی‌ ها کمی بلندتر هستند. همچنین، اکثراً دارای هولوگرام های ثابت هستند که زیر نور تغییر شکل نمیدن.

بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 ؛ کیفیت و کارایی بینظیر!

کلام آخر

تو این مقاله با بررسی گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک 3 همراه شما بودیم. حالا که با این گوشی فوق العاده آشنا شدید، می تونید با مراجعه به وب سایت مد اسمارت، خرید تون رو با آگاهی کامل، با کیفیت بالا، گارانتی و قیمت مناسب انجام بدید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha