یکی از پرطرفدارترین متدهای رفع موهای زائد که در سال های اخیر متقاضیان زیادی داشته است، استفاده از لیزر است. اغلب افراد امیدوار هستند که با انجام لیزر می توانند از رفتن به سالن های اپیلاسیون، یا استفاده از  تیغ، مومک، کرم های موبر و دیگر روش های از بین بردن موهای زائد خلاصی یابند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای ایرانیان کدام است؟

 بهترین لیزر موهای زائد برای ایرانیان

یکی از پرطرفدارترین متدهای رفع موهای زائد که در سال های اخیر متقاضیان زیادی داشته است، استفاده از لیزر است. اغلب افراد امیدوار هستند که با انجام لیزر می توانند از رفتن به سالن های اپیلاسیون، یا استفاده از  تیغ، مومک، کرم های موبر و دیگر روش های از بین بردن موهای زائد خلاصی یابند. با این حال، نمی توان روی هر لیزری حساب کرد؛ به عبارت دیگر، هر دستگاه لیزری نمی تواند خواسته متقاضیان را برآورده کند؛ به عنوان مثال، لیزر موهای زائد برای ایرانیان می تواند متفاوت با لیزر برای دیگر مناطق جهان باشد و این تفاوت هم ناشی از رنگ پوست و نوع موهای ایرانیان است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله درخصوص بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای ایرانیان مطالب سودمندی را ارائه کنیم؛ پس تا انتها با کلینیک لبخند همراه باشید.  

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

قبل از این که به معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بپردازیم؛ بد نیست تا نگاهی کلی به عملکرد لیزر موهای زائد داشته باشیم. به طور کلی، اشعه ساطع شده از لیزر به هر آنچه که رنگ تیره ای داشته باشد، حرارت می دهد و آن را می سوزاند؛ در این پروسه، فولیکول مو نیز آسیب می بیند و از بین می رود.

همان طور که می دانید، موهای بدن دارای چرخه‌ رشد و استراحت هستند، در واقع، در یک زمان مشخص بیشتر موهای بدن، در فاز استراحت هستند و میزان اندکی از آن‌ ها در فاز رشد هستند.

در صورتی که در حین لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در حال گذراندن فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن تاثیری نخواهد داشت و دقیقا هم به همین دلیل است که به منظور از بین بردن همه ‌موهای زائد به چندین جلسه لیزرتراپی، با فواصل زمانی مشخص نیاز است. در این صورت، در هر جلسه، تعدادی از فولیکول ‌های مو آسیب می بینند و از بین می روند تا این که در نهایت پس از گذشت مدتی همه موهای زائد از بین می ‌روند.

انواع لیزر موهای زائد

همان طور که پیشتر گفتیم، فاکتورهای متفاوتی بر نتیجه نهایی لیزر موهای زائد اثرگذار هستند که یکی از آن ها دستگاه لیزر است. معمولاً این دستگاه با تشخیص پزشک متخصص به گونه ای انتخاب می شود تا فرد متقاضی بهترین نتیجه را دریافت کند. انتخاب دستگاه هم معمولاً به رنگ و نوع پوست، ضخامت موها و همین طور نواحی تحت درمان بستگی دارد. بعد از انجام لیزر موهای زائد هم،  باید نکات مراقبتی بعد از لیزر را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از لیزر خود بگیرید. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای ایرانیان می پردازیم.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای ایرانیان

دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توان جدیدترین نسخه لیزر سوپرانو به شمار آورد. استفاده از این دستگاه بهترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد است. افراد می توانند با کمک این دستگاه، یک لیزرتراپی بدون درد و بی خطر و غیرتهاجمی را تجربه کنند.

لیزر پلاتینیوم برخلاف برخی دیگر از دستگاه ها که انرژی زیادی را بر فولیکول های مو متمرکز می کنند و باعث آسیب پوستی می شوند؛ به صورت تدریجی و با دمایی کافی، فولیکول ها را گرم می کند و مانع رشد مجدد آن ها می شود با این حال، به پوست آسیبی نمی رساند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توان برای پوست و موهای مختلف به کار برد؛ این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد انواع رنگ پوست ها همچون پوست های سفید و یا پوست های رنگین کاربرد دارد.  هم چنین این دستگاه مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است و به همین دلیل در اغلب کلینیک های تخصصی زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.  

کلینیک لبخند هم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز زیبایی کشور، از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس برای لیزر استفاده می کند تا نتایج فوق العاده ای را برای مراجعه کنندگان خود به بار بیاورد. در کلینیک لبخند لیزر موهای زائد در محیطی کاملا بهداشتی توسط کارشناس پوست و زیر نظر پزشک متخصص انجام میشود.

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

یکی از مدل های فوق پیشرفته دستگاه پلاتینیوم،  مدل لیزر پلاتینیوم پلاس آن است که نه تنها سیستم خنک کنندگی دارد، بلکه دارای طول موج بسیار قوی است و  از فناوری های مختلفی همچون فناوری alex  در این دستگاه استفاده شده است، به این وسیله، علاوه بر رفع موهای زائد می توان از این دستگاه  برای برطرف ساختن دیگر مشکلات پوستی نیز استفاده کرد.

ویژگی های لیزر پلاتینیوم پلاس

  • برای انواع پوست (پوست های تیره یا روشن) مناسب است.
  • برای انواع موها (موهای نازک یا زمخت) کارایی دارد.
  • برای تاثیرگذاری بیشتر، به طور همزمان از سه طول موج استفاده می کند.
  • از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • در هنگام لیزر، روی پوست حسی شبیه به ماساژ القا می شود به همین دلیل گفته می شود که بدون درد است.
  • روند از بین رفتن موهای زائد با این دستگاه بسیار سریع اتفاق می افتد.
  • لیزر پلاتینیوم را می توان در هر ناحیه از بدن مورد استفاده قرار داد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس

  • مقرون به صرفه است: بله! استفاده از این دستگاه برای خلاصی از شر موهای زائد از نظر مالی به نفع شماست زیرا پس از آن دیگر نیازی ندارید تا برای از بین بردن موهای ناخواسته، از روش هایی نظیر اپیلاسیون، کرم های موبر، اپیلیدی، ریش تراش و ... استفاده کنید.  

هر چند که شما برای انجام لیزر موهای زائد هزینه قابل توجهی را پرداخت می کنید ولی این هزینه در مقایسه با هزینه استفاده از روش های دیگر در طول سالیان، مقرون به صرفه خواهد بود.

  • به لطافت و نرمی پوست کمک می کند: لیزر برای رفع موهای ناخواسته، باعث می شود که پوست شما نرمی و لطافت خود را باز یابد.
  • دقت بالایی در رفع موهای زائد دارد: در لیزرتراپی با این دستگاه، هیچ نقطه ای از بدن از قلم نمی افتد؛ به عبارت دیگر شما با انجام لیزر موهای زائد می توانید حتی موهایی را که در نواحی مانند لب فوقانی، خط بیکینی، خط مو، ابروها و ... هستند، نیز به راحتی از بین ببرید.
  • نیازی ندارید تا منتظر رشد موها شوید: همان طور که پیش تر اشاره کردیم، موها یا در فاز رشد هستند و یا در فاز استراحت، معمولاً اغلب دستگاه های لیزر، در زمانی که موها در فاز استراحت هستند کارایی لازم را ندارند و قادر نیستند تا فولیکول ها را از بین ببرند. ولی آن چیزی که دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس را از سایر دستگاه ها متمایز می کند این است که شما در هنگام درمان با این دستگاه نیازی ندارید تا به اندازه ای صبر کنید که موهایتان رشد کنند زیرا این لیزر می تواند حتی پیش از این که موی شما از زیر پوست بیرون بیاید هم آن را از بین ببرد.

اثری از جای زخم یا سوختگی به جا نمی گذارد :یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس این است که پس از استفاده از آن، هیچ اثری از زخم یا جای آن روی پوست شما وجود نخواهد داشت. هم چنین درمان با این لیزر، بدون درد و عوارض جانبی معمول است.

لیزر با دستگاه پلاتینیوم

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

همان طور که گفتیم، دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس یکی از جدیدترین تجهیزات در این زمینه محسوب می شود و بیشتر از این نقطه نظر حائز اهمیت است که می تواند در ایران و برای ایرانیان، با توجه به نوع پوست و جنس موها، بسیار کارایی داشته باشد.

یکی از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، استفاده از فناوری خنک کننده است. همان طور که از نام این ویژگی پیداست، به کمک این سیستم می توان درمانی راحت و بدون درد را تجربه کرد.

هم چنین فناوری طول موج بلند تعبیه شده در این دستگاه سبب شده است که اشعه آن بیشترین عمق نفوذ را در لایه های زیرین پوست داشته باشد در واقع به واسطه نفوذ عمیق اشعه لیزر و اثرگذاری زیاد آن بر ریشه فولیکول مو ها، شما می توانید از ماندگاری نتایج حاصله از لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم نسبت به لیزر با دیگر دستگاه های موجود اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

لیزر موهای زائد یک روش قطعی و ماندگار برای خلاصی از شر موهای زائد بدن در نواحی مختلف است. با این حال، صرفاً با انجام لیزر نمی توانید مطمئن شوید که برای سالیان متمادی از شر موهای زائد خلاص شده اید؛ بلکه انتخاب دستگاه مناسب لیزر از سوی پزشک متخصص نیز در این مورد، نقش به سزایی دارد. این انتخاب معمولاً با توجه به نوع پوست و همین طور جنس و ضخامت موها انجام می شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس با برخورداری از سیستم خنک کننده و همین طور استفاده از اشعه هایی با عمق نفوذ بالا، برای از بین بردن موهای زائد ایرانیان کاملاً مناسب است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha