دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 364916

زن میانسال که روی پسری جوان مایع اسیدی پاشیده برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد.

اسیــدپــاشی زن همسایه روی پسر ناشــناس

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، شامگاه 23 آذر، صدای فریادهای کمک‌خواهی مردی جوان در جنوب پایتخت، اهالی را به خیابان کشاند. مرد جوان صورتش را با دست پوشانده بود و فریاد می‌زد: سوختم، سوختم.در چند قدمی او نیز زنی ایستاده بود که ظرفی به دست داشت و هراسان و نگران، مرد جوان را نگاه می‌کرد. شاهدان بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفته و با حضور امدادگران مرد جوان به بیمارستان منتقل شد.
زن میانسال که عامل اسیدپاشی بود بازداشت شد و به دستور بازپرس عظیم سهرابی، به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد. وی در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شدم و به خانه پدری برگشتم و با مادرم زندگی می‌کردم؛ تا اینکه چند وقت قبل مادرم نیز فوت کرد و من به تنهایی زندگی می‌کردم.
او ادامه داد: شب حادثه برای خرید بیرون رفته بودم اما وقتی برگشتم، با مرد جوانی مقابل خانه‌ام مواجه شدم. وقتی به او گفتم اینجا چه کار می‌کنی و برای چی اینجا ایستاده‌ای او در پاسخ گفت به تو ربطی ندارد.
از آنجا که در نزدیکی خانه‌مان، موادفروش‌ها پاتوق دارند به تصور اینکه با آنها کار دارد به خانه رفتم اما دقایقی بعد وقتی برگشتم و مرد جوان را همان جا دیدم دوباره اعتراض کردم، اما این بار شروع به فحاشی کرد و گفت با تو کاری ندارم. من هم عصبانی شدم و به خانه رفتم و مایع لوله‌بازکنی را که مدتی قبل خریده بودم برداشتم و به کوچه رفتم. با دیدن مرد جوان به او هشدار دادم از آنجا برود اما او توجهی نکرد و من هم مایع لوله‌بازکن را به رویش ریختم. اصلاً تصورش را نمی‌کردم که مایع اسیدی باشد و باعث سوختگی شود و حتی دست‌های خودم نیز آسیب دیده است.
بدنبال اظهارات زن میانسال، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی برای صحت روانی و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha