در این مقاله قصد داریم همه دلایل محبوبیت تور کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها در فصل زمستان را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چرا سفر به کیش در زمستان توصیه می شود؟

جزیره کیش یک شهر گرمسیری است که تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های خنکی دارد. معمولا بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در فصل‌های بهار و پاییز به کیش سفر کنند تا بتوانند برخی تفریحات آبی جزیره را امتحان نمایند. اما سفر زمستانی به این جزیره هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. به نظرتان چرا سفر به کیش در زمستان توصیه می‌شود؟ دلایل زیادی را می‌توان برای این سوال برشمرد. برای مثال هوای جزیره در زمستان‌ها بسیار مطبوع و پاکیزه است، سواحل کیش خلوت‌ترین روزهای خود را می‌گذرانند و مراکز خرید این شهر تخفیف‌های ویژه‌ای روی کالاهای خود ارائه می‌دهند. به نظر می‌رسد اینها دلایل کافی برای یک نفر باشند تا جایی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم همه دلایل محبوبیت تور کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها در فصل زمستان را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

6 دلیل سفر به کیش در زمستان

در ادامه این مطلب همه دلایلی که باعث محبوبیت تور زمستانی کیش را شده است، بررسی خواهند شد. با ما همراه باشید.

آب و هوای مطبوع جزیره کیش در زمستان

کیش به‌طورکلی آب و هوای گرمسیری دارد و به همین دلیل زمستان‌هایش به جای اینکه سرد باشد، دارای آب و هوای مطبوعی است. آب و هوای جزیره در زمستان آنقدر پاکیزه و مطبوع است که حتی کسانی که مشکلات تنفسی جدی دارند می‌تواند بدون ماسک در خیابان‌های جزیره قدم بزنند و هوای عالی آن را نفس بکشند. درباره آب و هوای کیش در زمستان باید بدانید که ممکن است در این فصل شاهد بارش‌های ناگهانی باران باشید. پس حتما یک بارانی همراه خود داشته باشید.

قیمت مقرون به صرفه تور زمستانی کیش

فصل زمستان را باید ارزان‌ترین زمان سفر به کیش دانست. در این فصل تورهای ارزان را حتی به‌صورت لحظه آخری هم می‌توانید پیدا کنید و با قیمت کمتر خریداری نمایید. دلیل این ارزان بودن پایین آمدن تقاضا برای سفر به کیش است. درواقع بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند بهار یا پاییز به جزیره سفر کنند تا بتوانند در آب‌های خلیج فارس به شنا بپردازند و  تفریحات آبی انجام دهند و به همین دلیل هم مسافران در زمستان کمتر هستند و هزینه‌های سفر هم کاهش پیدا می‌کند.

سواحل آرام و خلوت خلیج فارس در زمستان

در فصل زمستان، برخلاف پاییز و تابستان که سواحل مرجانی خلیج فارس پر از گردشگر است و جا برای سوزن انداختن نیست، می‌توانید در سواحل خلوتی که پرنده در آنها پر نمی‌زند، قدم بزنید و در کنار خلیج فارس کسب آرامش کنید. اگر اهل یوگا و مدیتیشن هستید، زمستان بهترین فرصت است تا تمرینات خود را در کنار خلیج فارس انجام دهید و دریا نیروی تازه و انرژی فراوان بگیرید.

فرصتی برای خرید کردن

زمستان فرصت مناسبی برای خرید کردن در مراکز خرید متنوع جزیره است. زیرا معمولا در این ایام بیشتر پاساژها محصولاتشان را با تخفیف می‌فروشند و چون هزینه‌های سفر هم به طورکلی پایین‌تر از زمان‌های دیگر است، برای کسانی که به منظور خرید کردن به کیش سفر کرده‌اند، این فصل بهترین زمان سفر است.

سفر به کیش در زمستان

زمان مناسب برای انجام تفریحات مخصوص زمستان

برخلاف تصور عموم در زمستان هم می‌توان برخی تفریحات آبی را در جزیره انجام داد. در این فصل اگر چه نمی‌توانید غواصی یا شنا کنید اما امکان رفتن به پارک‌های آبی جزیره وجود دارد. در این پارک‌ها تفریحات فراوانی برای انجام دادن وجود دارد. از دیگر تفریحات آبی مناسب زمستان در جزیره کیش می‌توان به کشتی آکواریوم، اسکوتر دریایی و... همچنین این جزیره شمار زیادی تفریح غیر آبی دارد که انجام دادنشان در سفر زمستانی توصیه می‌شود. از میان این تفریحات می‌توان به سافاری، شهربازی هایلند، بولینگ و... اشاره کرد.

بازدید از جاذبه‌های تاریخی جزیره

از آنجایی که آب و هوای کیش در زمستان بسیار ملایم است، این ایام را باید بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی جزیره دانست زیرا در فصول دیگر به خصوص فصل زمستان به دلیل گرمای هوا پیاده‌روی در شهر و فضاهای سرباز کمی سخت است. از میان جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی کیش که در جزیره وجود دارد می‌توان به کشتی یونانی، شهر حریره، روستای باغو، قلعه جنی، شهر زیرزمینی کاریز و... اشاره کرد.

نکات ضروری برای سفر زمستانی به کیش

  •       در این سفر حتما در کنار تمام لباس‌هایتان یک بارانی و یک لباس گرم نیز داخل وسایل‌تان قرار دهید تا در صورت سرد شدن هوا و یا بارش ناگهانی باران بتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین وجود یک چتر نیز می‌تواند به کارتان بیاید.
  •       کفش مناسب برای سفر زمستانی به کیش صندل نیست. بلکه باید برای این سفر یک کتونی راحت و مناسب پیاده‌روی با خود بردارید چون پاساژگردی و شهرگردی بخش اصلی سفر زمستانی به جزیره هستند.
  •       اگر تصمیم دارید تور لحظه آخری کیش رزرو نمایید، حتما ابتدا چمدانتان را ببندید و آماده سفر شوید و سپس تورتان را رزرو کنید. هر چقدر زمان کمتری به تاریخ سفرتان باقی مانده باشد، هزینه کمتری بابت آن خواهید پرداخت.
  •       سعی کنید از تخفیفات هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و... در ایام زمستان با خبر شوید تا بتوانید در زمان درستی تور خود را رزرو کنید.
  •       اگر دوست دارید در جشنواره، جنگ شادی یا کنسرت خاصی در کیش شرکت کنید بهتر است، از چند روز قبل بلیط تهیه نمایید.
  •       در چمدان خود وسایل بهداشتی مانند حوله، مسواک، خمیردندان، جوراب اضافه داروهایی که مصرف می‌کنید و ... را قرار دهید زیرا ممکن دوست نداشته باشید از امکانات هتل استفاده نمایید.

نکات ضروری برای سفر زمستانی به کیش

آیا در زمستان به کیش سفر کنیم؟

زمان مناسب سفر به کیش را باید براساس اهداف، انتظارات و بودجه خود انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید آفتاب بگیرید و یا برخی تفریحات آبی همچون غواصی و شنا کردن را انتخاب کنید و همچنین اگر هدف اصلی‌تان از سفر به جزیره خرید کردن و شهرگردی است و یا می‌خواهید زیر آسمان آبی و پاکیزه کیش هوایی تازه کنید، زمستان فصل مناسب سفر شماست. در صورتی که قصد رزرو تور زمستان به جزیره را دارید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و از میان آفرهای متنوع کیش، بهترین گزینه را برای خود انتخاب و رزرو کنید. سفر زمستانی خوشی را برایتان آرزو می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha