سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 365293

عمل های زیبایی سینه به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد حاضر هستند برای دریافت نتیجه سریعتر دست به این عمل ها بزنند. جراحی زیبایی سینه انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها ویژگی خاصی دارند. برای آشنایی با انواع عمل زیبایی سینه در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

انواع جراحی زیبایی سینه

پروتز سینه 

پروتز سینه به جراحی گفته می‌شود که برای جبران از دست رفتن یک یا هر دو سینه، به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای سینه ای طبیعی انجام می‌شوند.  پروتز سینه انواع مختلفی دارد و با  توجه به وضعیت سینه و سلیقه بیمار نصب می گردد. عمل پروتز سینه معمولاً برای زنانی که به دلایل مختلف از جمله برداشتن سینه به علت سرطان، اختلالات هورمونی، تروما یا تصادفات آسیب دیده اند، استفاده می‌شود. با پروتز می توان زیبایی و حجم سینه از دست رفته را جبران کرد. همان طور که می دانید زیبایی در اعتماد به نفس افراد تاثیر بسیار زیادی دارد و با انجام جراحی زیبایی سینه می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. (مشاوره با جراح پروتز سینه)

لیفت سینه 

لیفت سینه  یکی دیگر از روش‌ های جراحی زیبایی سینه است که برای بالا کشیدن سینه شکل سینه استفاده می‌شود. در این روش سینه خوش فرم و جذاب‌تر به نظر می آید و در بسیاری از موارد برای افزایش اعتماد به نفس و زیبایی صورت می‌گیرد. در این روش با استفاده از جراحی پوست های اضافی از سینه حذف می شوند و در نهایت سینه کشیده و لیفت می شود. 

برای لیفت سینه در اطراف هاله سینه، نوک سینه و نقاط مختلف آن برش ایجاد می شود. پس از عمل، نوک سینه بالاتر از سینه قرار می گیرد. همچنین در برخی موارد اگر نوک‌ سینه بزرگ باشد، پوست های اضافی آن برش می خوردند و اندازه آن کاهش پیدا می کند. با لیفت سینه، سینه ها سفت می شوند و در بهترین موقعیت خود قرار می گیرند. اکثراً بانوان به دلیل شیردهی دچار افتادگی سینه می شوند که با جراحی لیفت سینه می توانند آن را درمان کنند.

تزریق چربی به سینه

برای افزایش حجم سینه می توانید جراحی تزریق چربی به سینه را انجام دهید. در این روش، چربی از بخش های مختلف بدن مانند شکم، پهلو و ران جمع آوری می‌شود و سپس به سینه تزریق می‌شود. تزریق چربی به سینه به عنوان یک روش غیر جراحی برای افزایش حجم سینه شناخته شده است. اما عوارض جانبی مختلفی به همراه دارد که شامل: عفونت، خونریزی، تشکیل تومور چربی و نارسایی در جذب چربی در محل تزریق است. این روش با توجه به شرایط بدن بیمار انجام می شود تا عوارض جانبی آن به کمترین میزان ممکن برسد.

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی ترمیمی سینه 

از دیگر روش های جراحی زیبایی سینه  می توان به جراحی ترمیمی سینه اشاره کرد. جراحی ترمیمی سینه برای بازسازی شکل و حجم سینه پس از، از دست دادن آن به علت جراحی، آسیب، بیماری یا سنگینی سینه انجام می‌شود. این روش معمولاً برای زنانی که سینه‌ها یشان در اثر بیماری یا سنگینی سینه تغییر شکل داده‌اند، صورت می گیرد. 

جراحی ترمیمی سینه شامل برش‌هایی در سینه است  که باعث حذف بافت چربی، بافت سینه اضافی، بازسازی شکل و حجم سینه می‌شود. این روش جراحی زیبایی سینه معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می‌شود و پس از جراحی برای افزایش سرعت بهبودی سینه ها پانسمان می شوند. قبل از تصمیم گیری برای جراحی ترمیمی سینه،پیشنهاد می کنیم با پزشک خود مشورت کنید و در مورد مزایا و معایب این روش، ریسک‌های مربوط به جراحی زیبایی سینه و هزینه‌های آن صحبت کنید. 

کوچک کردن سینه 

یکی دیگر از روشهای جراحی زیبایی سینه، کوچک کردن سینه زنان است. این روش باعث کاهش حجم سینه و تغییر شکل آن می‌شود. عمل کوچک کردن سینه معمولاً برای زنانی که سینه‌ های بسیار بزرگی دارند انجام می شود. حجم زیاد سینه مشکلاتی مانند کمر درد، گرفتگی عضلات و اختلالات تنفسی ایجاد می کند که با کوچک کردن سینه می توانید آن را درمان کنید. کوچک کردن سینه معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می‌شود و شامل برش‌هایی در سینه است که منجر به حذف بافت چربی و بافت سینه اضافی می‌شود. پس از جراحی کوچک کردن سینه،  سینه ها توسط باند خاصی فشرده و پانسمان می شوند که سرعت بهبودی را افزایش می دهد. دکتر صلاتی جراح سینه از جدید ترین تکنیک ها برای این عمل استفاده میکند.  شما میتوانید برای مشاوره به مطب ایشان مراجعه کنید.

ژنیکوماستی

این عمل یک عمل زیبایی سینه است که برای برداشت، بافت سینه و چربی های سینه آقایان صورت می‌گیرد. عمل ژنیکوماستی اکثراً برای مردان انجام می شود. بعد از انجام ژنیکوماستی سینه ها کاملاً صاف می شوند که زیبایی بدن را افزایش می دهند. 

با انجام این عمل می‌توانید به راحتی ورزش کنید و احساس سبک تری داشته باشید. همچنین می توانید  پس از عمل ژنیکوماستی می توانید انواع‌ لباس های دلخواه تان را بپوشید و اعتماد به نفس، خود را افزایش دهید. 

این جراحی زیبایی سینه تقریباً یک ساعت و نیم زمان می برد و زمان دقیق عمل در افراد مختلف، متفاوت است. پس از ژنیکوماستی پوست سینه دچار التهاب و ورم می شود. شما می‌توانید با انجام‌ دادن مراقبت های بعد عمل، از التهاب و کبود شدن پوست خود جلوگیری کنید. 

انواع جراحی زیبایی سینه

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم جراحی زیبایی سینه انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها کاربرد ویژه ای دارد. برای انجام عمل های زیبایی سینه پیشنهاد می‌کنیم حتماً به یک پزشک متخصص و ماهر مراجعه کنید. دکتر اعظم صلاتی یکی از بهترین جراحان متخصص  پستان هستند. ایشان با انواع روشهای جراحی سینه و درمان آن آشنا هستند و تجربه بالایی در درمان و عمل سینه دارد. برای برقراری ارتباط با دکتر اعظم صلاتی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایشان مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha