قانون جذب مفهومی پر از سوءاستفاده در حوزه‌های توسعه فردی‌ست. آیا می‌توان با قانون جذب به رابطه بازگشت؟ باورها و آموزش‌های نادرست آن باعث خرابی‌های زیاد بوده است، اما دیدگاه‌های تازه‌ای این قانون را برخلاف دید منفعل، بسیار سازنده می‌بیند.

چگونه به ازدواج و رابطه از دست رفته بازگردیم؟ آیا جذب عشق امکان پذیر است؟

قانون جذب برای بازگشت به رابطه

قانون جذب، یکی از محبوب‌ترین مفاهیم موفقیت است و تا به امروز سوءاستفاده‌های بیش از اندازه از آن شده. این مفهوم بر این اساس است که افکار و احساسات ما، واقعیت ما را شکل می‌دهند. به عبارت دیگر، اگر ما افکار و احساسات مثبتی داشته باشیم، اتفاقات مثبتی نیز برای ما رخ می‌دهد.

برخی افراد قانون جذب را برای بازگشت به رابطه نیز استفاده می‌کنند. این افراد معتقدند که اگر بتوانند افکار و احساسات خود را در مورد رابطه‌شان به سمت مثبت تغییر دهند، می‌توانند رابطه‌شان را دوباره به دست آورند.

استفاده از قانون جذب برای بازگشت به رابطه، مفهوم مشخصی نیست، چرا که ما همیشه و در همه حال در حال استفاده از این قانون هستیم. استفاده آگاهانه از آن نیاز به تغییر شخصیت دارد و تغییر نیازمند دیسیپلین شخصی و حرکت است. در این مقاله، ما بر اساس دوره‌ی رایگان بازگشت معشوق علی عربی، قصد داریم به بررسی موضوع بازگشت به رابطه و استفاده از قانون جذب برای آن بپردازیم.

تکنیک‌های برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه برای جذب عشق

قانون جذب، کاملاً ناخودآگاه عمل می‌کند. افکار و احساسات ما به طور ناخودآگاه بر واقعیت ما تأثیر می‌گذارند. افکار و احساسات در طول زندگی، باورهای درست و اشتباهی ایجاد کرده‌اند و این باورها امروز ما را ساخته. به عنوان اولین قدم، اگر بخواهیم از قانون جذب برای بازگشت به رابطه استفاده کنیم، باید افکار و احساسات خود درباره‌ی رابطه‌ را به طور ناخودآگاه تغییر دهیم. و این موضوع هرگز ساده نیست.

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

این کار، تنها با استفاده از تکنیک‌های برنامه‌ریزی ناخودآگاه امکان‌پذیر است. این تکنیک‌ها به ما کمک می‌کنند افکار و احساسات خود را در سطح ناخودآگاه تغییر دهیم. یک تکنیک مرسوم و اما قوی برای آماده سازی ناخودآگاه، استفاده از تجسم خلاق یا تصویرسازی ذهنی است. تجسم خلاق با به کار گیری تفکر خلاقانه، یک شیوه‌ی قدرتمند است و می‌تواند به ما کمک کند فکر و احساس تازه‌ای درباره‌ی هر آن‌چه می‌خواهیم را پرورش دهیم و حتی آن‌ها را در مورد یک موضوع خاص مثل رابطه‌ی شکست خورده تغییر دهیم.

برای استفاده از تجسم برای بازگشت به رابطه، باید یک تصویر ذهنی از رابطه‌ای که می‌خواهید داشته باشید ایجاد کنید. این تصویر ذهنی باید شامل تمام جزئیات رابطه‌تان باشد. ساده‌ترین مثال این است که تصور کنید که با همسر خود در یک مکان عاشقانه می‌خندید و از بودن در کنار هم لذت می‌برید. اما این تصویر کامل نیست. باید حتی بحث‌ها را نیز به بهترین شکل تصویرسازی کنید. شما باید این تصویر ذهنی را به طور منظم، حداقل دو بار در روز، تکرار کنید. و هر بار که تماشای این تصویر را تکرار می‌کنید، باید به آن احساسات بسیار مثبتی داشته باشید. باید پر از احساس عشق، شادی و رضایت شوید.

تجسم خلاق برای ساخت دوباره رابطه

اولین قدم آگاهی‌ست. این است که افکار و احساسات فعلی خود را در رابطه‌ شناسایی کنید. وقتی افکار و احساسات فعلی خود را شناسایی کردید، باید آنها را در بهترین شرایط روحی، به احساسات مثبت تغییر جهت دهید. به عنوان مثال، اگر افکار منفی مانند «دیگر دوستش ندارم» یا «با او نمی‌توانم خوشبخت شوم» دارید، باید آنها را به افکار مثبت مانند «هنوز او را دوست دارم» یا «می‌توانم با او رابطه‌ای شاد و موفق داشته باشم» تغییر دهید. هنگام تجسم، باید تمام حواس خود را درگیر کنید. به عنوان مثال، باید صدای همسرتان را بشنوید، بوی عطر او را حس کنید و لمس او را احساس کنید.

بازگشت دوباره به رابطه قبلی

قانون جذب برای عشق، دروغ یا واقعیت؟

اگر می‌خواهید از قانون جذب برای بازگشت به رابطه استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که جذب یک موضوع کلی است و ما دو شکل جذب داریم: جذب‌های کوتاه و زودگذر که قطعا به جدایی مجدد می‌انجامند، و جذب‌های بزرگ و دائمی که اگر به دنبال ساخت رابطه‌ای بزرگ و پر شور و حرارت و صد البته همیشگی هستید، مورد نظر شماست. آن چه به طور مرسوم از قانون جذب گفته نمی‌تواند به شما کمک کند تا رابطه‌ای که می‌خواهید را به دست آورید. این قانون به شکل آموزش‌های مرسوم نمی‌تواند رابطه‌ای برای شما بسازد.

اگر می‌خواهید رابطه‌ای شاد و موفق داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. باید یاد بگیرید که چگونه ارتباط موثری داشته باشید، چگونه مشکلات را حل کنید و چگونه به نیازهای همسرتان توجه کنید، چرا که قانون جذب قانون لیاقت است. ما منکر معجزات جذب نیستیم، اما این معجزات بعد از تغییرات درونی وارد سطح خواهند شد تا یک رابطه‌ی دائمی شکل دهند.

البته شاید مقصود شما یک بازگشت سریع به رابطه بدون هدف برای آینده است. ما شما را قضاوت نمی‌کنیم. این هم ممکن است. اگر بتوانید افکار و احساسات خود را در مورد خودتان و رابطه تغییر دهید می‌توانید برای زمانی کوتاهی هم که شده باور بسازید و رابطه‌ی از دست رفته را جذب کنید.

قانون جذب، بدون شک یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به شما کمک کند به اهداف خود برسید. استفاده از قانون جذب برای بازگشت به رابطه کار آسانی نیست، اما اگر با برنامه‌ریزی دقیق، منظم و با دیسیپلین شخصی انجام شود، می‌تواند نتایج شگفت انگیز داشته باشد. هرچند در این جا نیز مطلب خوبی برای جذب عشق وجود دارد، پیشنهاد ما قطعا استفاده از دوره رایگان علی عربی است.

دوره رایگان بازگشت به رابطه علی عربی

علی عربی، مربی بین المللی زندگی و کسب و کار است که صحبت و نگاه تازه‌ای دور از باورهای قدیمی به قانون جذب داشته و به زبان فارسی در ایران نیز فعالیت دارد. کل تجربه‌ی تیم علی عربی در یک دوره‌ی رایگان و کوتاه به نام «بازگشت معشوق: چگونه با قانون جذب عشق خود را بازگردانیم» خلاصه شده و کامل‌ترین آموزش تکنیک‌های قانون جذب به علاوه نکات ناشنیده را برای بازگشت به رابطه دارد.

زمان مناسب برای بازگشت به رابطه بعد از جدایی

این دوره یک منبع ارزشمند برای افرادی است که می‌خواهند از قانون جذب برای بازگشت به رابطه‌ی تمام شده و یا آسیب دیده استفاده کنند. در این دوره کوتاه علی عربی به بررسی موارد زیر می‌پردازد:

  • صفر تا صد بازگشت معشوق بعد از جدایی
  • چگونه از قانون جذب برای ایجاد رابطه‌ای بهتر استفاده کنید
  • اجتناب ناپذیری شکست در عشق
  • بازگشت به رابطه بعد از جدایی
  • ارتباط قانون جذب در رابطه و نمره جذابیت
  • بررسی و نقاط ضعف تکنیک‌های مرسوم
  • چگونه از تجسم برای بازگشت به رابطه استفاده کنید
  • فاکتورهای غیرقابل انکار در نتایج بازگشت به رابطه
  • شرح کامل تکنیک‌های تجاری بازگشت معشوق
  • سابلیمینال‌ها چطور می‌توانند موثر واقع شوند؟
  • چگونه افکار و احساسات خود را در مورد رابطه‌تان تغییر دهید

اگر می‌خواهید از قانون جذب برای بازگشت به رابطه استفاده کنید، توصیه می‌شود این دوره کوتاه را همین حالا تماشا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha