دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 365627

این متهم ۴۰ ساله که خود را مربی فوتبال معرفی کرده و در یک کلاس فوتبال واقع در شرق تهران فعالیت داشت به گفته شاکی‌های پرونده پسران نوجوان را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار می‌داد.

آزار ۸ پسر نوجوان توسط مربی فوتبال

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، مرد شرور که باعنوان مربی فوتبال ۸ پسر نوجوان را مورد آزار واذیت قرار داده درحالی محاکمه شد که والدین این بچه‌ها خواهان اشد مجازات برای متهم هستند. اما در ادامه دادگاه وقتی متهم که به گفته خودش متاهل بوده روبه روی قضات ایستاد ضمن انکار اتهامش گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام.

این متهم ۴۰ ساله که خود را مربی فوتبال معرفی کرده و در یک کلاس فوتبال واقع در شرق تهران فعالیت داشت به گفته شاکی‌های پرونده پسران نوجوان را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار می‌داد.

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت یک خانواده که پسرشان شاگرد این مرد بود آغاز شد.

پدر این پسر نوجوان به پلیس گفت:، چون پسرم به یادگیری فوتبال علاقه داشت او را به یک کلاس فوتبال بردم تا به صورت آکادمیک آموزش ببیند.

مربی مردی ۴۰ ساله بود که کارت مربیگری هم داشت پس از ثبت نام پسرم مدتی بعد متوجه شدم پسرم رفتارش تغییر کرده پرخاشگر و عصبی و گوشه‌گیر شده بود.

با همسرم پیگیر ماجرا شدیم و وقتی از پسرم درباره تغییر رفتارش پرسیدیم بعد از مدتی راز وحشتناکی را برملا کرد که شوکه شدیم.

او گفت مربی وی را به خانه‌اش برده و او را آزار داده است.

پس از این شکایت و در حالی‌که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود دو پسر نوجوان دیگر نیز شکایت مشابهی را از این مربی مطرح کردند؛ بنابراین پلیس به سراغ وی رفت، اما مشخص شد وی فرار کرده است. با این حال ردیابی‌های پلیسی ادامه یافت تا اینکه متهم در شهرستان ساری در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت و به تهران منتقل شد.

این درحالی بود که با انتشار خبر دستگیری متهم تعداد شاکی‌ها به ۸ نفر رسید.

پسران نوجوان که بین ۱۲ تا ۱۳ ساله بودند همگی اظهار داشتند مربی آن‌ها را به بهانه‌های مختلف و برای آموزش فوتبال به خانه‌اش کشانده و آزار داده یا بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه سیاه با یکدیگر کرده و از آن‌ها فیلم سیاه گرفته تا شکایت نکنند.

با به دست آمدن فیلم‌های سیاه و احراز جرم برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت


در جلسه دادگاه که صبح دیروز به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد ۸ پسرنوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهم به اتهام لواط درخواست مجازات اعدام کردند.

والدین بچه‌ها نیز با اصرار بر صدور اشد مجازات برای این مرد شیطان صفت اظهار داشتند که وضعیت روحی و روانی فرزندان‌شان به خاطر کارهای این مرد شرور به‌هم ریخته و باید تاوان این رفتار شیطانی را پس بدهد.

اما در ادامه دادگاه وقتی متهم که به گفته خودش متاهل بوده روبه روی قضات ایستاد ضمن انکار اتهامش گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام.

اگر هم به آن‌ها نزدیک شده‌ام به خاطر آموزش فوتبال بوده به‌عنوان مثال در تمرین‌ها از آن‌ها می‌خواستم روی پایم بنشینند، اما بیش از این نبوده است.

الان هم پشیمانم و نباید تا این حد به آن‌ها نزدیک می‌شدم اشتباه کرده‌ام و از این بابت تقاضای بخشش دارم.

اما شاکی‌ها اظهارات وی را رد کردند و بار دیگر تأکید کردند که این مرد آن‌ها را آزارداده است. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و حکم وی بزودی صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha