سهمیه شیر خشک رگولار هر شیرخوار، با کد ملی اعلام شد.

سهمیه شیر خشک با کد ملی 10 قوطی در ماه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سهمیه شیر خشک رگولار هر شیر خوار با کد ملی و قیمت مصوب مشمول ارز دولتی، ۱۰ قوطی در ماه بوده و در صورت تقاضای بیش از تعداد مذکور، قیمت بدون ارز دولتی و به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

صالحی‌زاده، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در صورت مغایرت شیر خشک مورد تقاضا با سن شیرخوار، فرآورده بدون ارز دولتی و به صورت آزاد محاسبه می‌گردد.
او ادامه داد: همچنین‌قیمت هر شیر خشک در سامانه تیتک قابل رویت بوده ومبنای محاسبه، مبلغ اعلام شده در سامانه تیتک می‌باشد.

دکتر صالحی تصریح کرد: پیرو مکاتبات سازمان غذا و دارو هرگونه اقدام به تامین واردات، ساخت، نگه داشت، توزیع و عرضه فرآورده‌های خارج از ضوابط تعیین شده به منزله تهیه وتوزیع غیر مجاز و خارج از شبکه بوده و قاچاق محسوب می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: در تمامی بازدیدهای انجام شده ثبت اطلاعات توزیع و عرضه داروها و شیرخشک رژیمی در سامانه زنجیره تامین (تیتک) توسط بازرسین این حوزه رصد می‌شود تا بدست مصرف کننده اصلی رسیده باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: سامانه رصد برخط شیرخشک (تیتک) از نشست و قاچاق شیر خشک به بازار سیاه و هدررفت منابع جلوگیری می‌کند و همچنین بر کنترل قیمت شیرخشک در بازار و بهبود نظارت بر زنجیره تامین شیرخشک کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha