شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان باقی‌مانده به پایان سال جاری گفت: با توجه به اینکه هنوز طرح ترافیک جدید به شورا نیامده است و بررسی آن هم زمان‌بر است به همین دلیل تغییر طرح ترافیک در سال آینده انجام خواهد شد.

طرح ترافیک کی تغییر می‌کند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییر طرح ترافیک اظهار کرد: طرح ترافیک حتماً باید تغییر پیدا کند و شورای شهر تهران نیز در برنامه چهارم، شهرداری تهران را مکلف کرده است که طرح خود را در قالب بازنگری طرح ترافیک به شورا ارائه کند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری تهران نیز طی ماه‌های گذشته در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که به‌زودی این طرح را به شورا ارائه خواهند کرد و ما نیز منتظر هستیم طرح به شورا بیاید و در کمیسیون بررسی و در صحن شورای شهر تهران مطرح شود و به تصویب برسانیم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه "تا این لحظه طرح ترافیک جدید به شورا نیامده است"، گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال کمتر از ۳ ماه باقی مانده است و موضوعاتی دیگر از جمله بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت، به همین دلیل چنانچه طرح اشاره‌شده به شورا بیاید باید فرایند خود را طی کند و زمان زیادی نیاز دارد و بدین ترتیب بررسی طرح به سال آینده موکول خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که طرح کنترل آلودگی هوا تهران نیز تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: این موارد بسته به نظر شهرداری تهران است و باید منتظر ماند تا طرح به شورا ارسال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha