سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید و بالاتر و نیاز به مراقبت هستند، از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می‌شوند.

این افراد از سربازی معاف می‌شوند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان وظیفه عمومی فراجا روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح، تنها فرزند ذکور سالم خانواده هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید و بالاتر بوده و نیاز به مراقبت هستند از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می شوند.

بر این اساس، در این معافیت فقط برادر تنی معلول می‌تواند از معافیت بهره مند شود و این معافیت شامل برادر ناتنی نمی شود.

واجدین شرایط می‌توانند با اخذ فرم معافیت مذکور از سازمان بهزیستی، درخواست خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت ثبت و از رده وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت پیگیری نمایند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطر نشان کرد: به عنوان مثال، در خانواده دارای یک فرزند ذکور سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها برادر تنی سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می شود.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha