رئیس جمعیت هلال احمر جزئیات برنامه‌های امدادی هلال احمر را تشریح کرد.

آموزش برخط 3 میلیون ایرانی برای امداد و نجات

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر «درباره برنامه این جمعیت برای امدادرسانی بهتر به مردم در مواقع وقوع حوادث مختلف»، بیان داشت: ما چند کار خوب را در حال انجام دادن هستیم. یکی پایگاه‌های امدادی در کشور در حال افزایش است؛ضمن اینکه نیروهای امدادی تخصصی را بیشتر ساماندهی کرده و ناوگان لجستیک زمینی،هوایی و تجهیزات امدادی خود را تقویت کردیم.

وی ادامه داد:وضعیت انبارها بهتر شده و برنامه تکمیل کردن آنها را در سال آینده در نظر داریم. آموزش‌های مستمری برای مردم در نظر گرفته‌ایم؛به طوری که اکنون ۳میلیون نفر به صورت برخط در حال آموزش هستند و به صورت حضوری نیز تقریبا ماهانه تعداد قابل توجهی آموزش می‌بینند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود:‌همچنین در مباحث اجتماعی و پرورشی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در قالب برنامه‌های خانه هلال، برنامه‌هایی را در نظر داریم.

کولیوند خاطرنشان کرد:در بخش مخاطرات سعی کردیم مردم مخاطرات را بشناسند و از آن پیشگیری کنیم.جلوی زلزله را نمی‌توانیم بگیریم اما می‌توانیم ساختمان‌ها را مقاوم کنیم و چیدمان را طوری کنیم که کمترین خسارت را داشته باشیم.

وی متذکر شد: آموزش‌های تخصصی و مهارتی نیروهای امدادگر هلال احمر را بیشتر کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha