معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی سه کلینیک درمانی در این جمعیت طی هفته آینده و به مناسبت دهه فجر خبر داد.

راه‌اندازی ۳ کلینیک درمانی در هلال احمر به مناسبت دهه فجر

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر پیمان نامدار با اشاره به راه‌اندازی کلینک پروتزهای سیلیکونی واکرولیک، گفت: عمدتاپروتزهای فک وصورت (گوش، گونه، چشم، بینی، اجزای صورت، انگشت ودست، انگشتان پا) شامل خدمات درمانی این کلینیک می‌شوند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک روانشناسی اضافه کرد: به منظورتکمیل چرخه خدمات توانبخشی بصورت تخصصی بررسی بیماری‌های سارکلر سوتاتیک (دردهای بدنی) در این کلینیک ارائه می‌شود.

نامدار به راه‌اندازی واحد adl در جمعیت هلال‌احمر هم اشاره کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی این واحد آموزش و بازگرداندن فرد به زندگی و رفع های نیازهای اولیه هر انسان و عدم وابستگی توانخواهان به دیگران است.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی واحد ویلچر سرویس در هلال احمر خاطر نشان کرد: براساس اصل علمی به منظور جلوگیری از آسیب‌های مضاعف ویلچر، باید آموزش‌ها برای هر فرد تجویز و مناسب‌سازی شود.

وی در خاتمه گفت: در این رابطه نیز دو دوره آموزشی با همکاری ICRC توسط مدرسین خارجی جهت تیم جمعیت هلال احمر برگزارشده و این گروه تنها افراد آموزش دیده در کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha