یکی از مشکلاتی که ممکن است با بالا رفتن سن یا مسایلی مانند زایمان خصوصا برای زنان اتفاق بیافتد، مشکل بی اختیاری ادرار است که می تواند بر کیفیت زندگی افراد تاثیر سوء بگذارد. در بی اختیاری ادرار، فرد در کنترل مثانه دچار مشکل می گردد با کوچک ترین فشاری که از خنده ناگهانی، عطسه، سرفه و سایر مسایل به وجود بیاید فرد دچار نشت ادرار گردد.

صندلی مگنت تراپی با کیفیت عالی و تضمینی از کجا بخریم؟

حتی اگر میزان نشت ادرار نیز کم باشد و در حد چند قطره باشد، بی اختیاری ادرار محسوب می شود و باید آن را درمان کرد وگرنه ممکن است این عاضه تشدید شود و فرد را در معاشرت های اجتماعی و روابط زناشویی دچار مشکل سازد. صندلی مگنت تراپی یا همان صندلی بی اختیاری ادرار یک روش بسیار ایمن و غیر تهاجمی است که با شیوه ای مدرن و پیشرفته می تواند به درمان بی اختیاری ادرار کمک شایانی نماید.

مکانیزم عمل صندلی مگنت تراپی چگونه است؟

صندلی مگنت تراپی یا صندلی بی اختیاری ادرار روشی مدرن و نوین برای درمان این عارضه به شمار می رود که با استفاده از ارتعاش امواج الکترومغناطیس به اجزای کف لگن، موجب تقویت آن شده و موجب ترمیم و بهبود آسیب هایی می گردد که بی اختیاری ادرار از آن ها نشات گرفته است.

صندلی مگنت تراپی یکی از موثر ترین و کم خطر ترین روش های درمانی این بیماری محسوب می شود که با تحریک مغناطیسی اعصاب لگن موجب تقویت عضلات لگن می گردد و نیاز فرد را از جراحی و عوارض بعد از آن مرتفع می سازد. تحریک مغناطیسی ناحیه لگن ناشی از امواج الکترومغناطیسی به جز درمان بی اختیاری ادرار می تواند بر درمان شلی واژن نیز کمک کننده باشد و آسیب های ناشی از زایمان و همچنین چاقی را از بین ببرد. با استفاده از صندلی مگنت تراپی و تقویت عضلات ناحیه لگن، فرد مجددا می تواند کنترل مثانه خود را بازیابد و کیفیت زندگی اجتماعی و زناشویی خود را ارتقاء دهد.

صندلی مگنت تراپی چه کاربردهایی دارد؟

همان طور که اشاره شد، صندلی مگنت تراپی برای ساختن عضلات و ماهیچه های کف لگن موثر است. همچنین این روش، روشی غیر تهاجمی برای لیفت باسن به شمار می رود. با خرید صندلی مگنت تراپی می توان بدون بیهوشی و جراحی این بیماری را رفع کرد. مدت زمان استفاده از صندلی مگنت تراپی در هر جلسه کوتاه و در حد 30 دقیقه است. با خرید صندلی مگنت تراپی به طور متوسط به میزان 19 درصد کاهش چربی و حدود 16 درصد افزایش جرم عضلات را شاهد خواهید بود.

صندلی مگنت تراپی با کیفیت تضمینی از کجا بخریم؟

شرکت ناریاتک یک شرکت علم محور و دانش بنیان در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و صنعتی است که با تکیه بر دانش متخصصان و دانشمندان بومی توانسته دستگاه های با کیفیت و منحصربه فرد در کلاس جهانی را تولید و به بازار عرضه کند. خرید صندلی مگنت تراپی از شرکت ناریاتک به شما این تضمین را می دهد که دستگاهی با کیفیت بالا و خروجی رضایت بخش را تهیه کرده اید. اگر قصد خرید دستگاه کربوکسی و همچنین خرید دستگاه پلاسما را دارید، شرکت ناریاتک گزینه های جذابی به شما ارائه می دهد. امکان خرید دستگاه آر اف فرکشنال نیز در شرکت ناریاتک برای شما فراهم است. با ناریاتک کیفیت و جذابیت را تجربه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha