​رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: متاسفانه بیش از ۴۰۰۰ تماس مزاحم دریافت کردیم که نسبت به هفته گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.

در هفته گذشته بیش از ۴ هزار نفر مزاحم اورژانس شدند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمداسماعیل توکلی با اشاره به ماموریت‌های اورژانس تهران در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته از ۲۰ تا ۲۷ بهمن ماه، در مجموع ۲۶ هزار و ۹۳۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد. که نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در پی این مأموریت‌ها، ۶۳۱۹ نفر از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که نسبت به هفته گذشته شش درصد افزایش داشت. همچنین ۲۰ هزار و ۶۱۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

توکلی درباره تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس تهران نیز اظهارکرد: در این مدت ۷۳ هزار و ۶۴۶ تماس با مرکز اورژانس استان تهران برقرار شد که ۳۱ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را شاهد هستیم اما متاسفانه از این تعداد تماس، ۴۱۳۶ نفر، مزاحم بودند که ۳۴ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را ثبت کرد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران درباره نوع این ماموریت‌ها نیز گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۶۲ مورد حوادث ترافیکی و ۲۳ هزار و ۳۶۹ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بود که به ترتیب شاهد افزایش ۱۳ و ۸ درصدی نسبت به هفته گذشته بودیم.

توکلی با اشاره به امدادهوایی نیز گفت: در این مدت، اورژانس هوایی، ۹ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. در حوادث گازگرفتگی نیز ۷۲ نفر دچار مسمومیت شدند.

رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به حوادث پرتلفات این هفته ادامه داد: تصادف خاور و مینی بوس با شش مصدوم و واژگونی اتوبوس با هفت مصدوم از حوادث مهم این هفته بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha