سهولت دسترسی به خدمات صنعت پزشکی به‌قدری اهمیت دارد که برای آن می‌توان بارها مقالات مختلف نوشت و استارتاپ‌ها و برندهای فعال در آن را نقد و بررسی کرد.

کمپین محیطی دکتردکتر، «از جاده قدیم نرو» به مرحله اجرا رسید

دکتردکتر به‌عنوان یکی از پیشتازان فعال در خدمات پزشکی و سلامت، در اولین کمپین محیطی خود آمده و مخاطبانش را دعوت به تغییر نگرش کرده؛ از جاده قدیم نرو!

به‎‌هرحال مسیرهای قدیمی، جواب‌های تکراری و پرزحمتی را به‌همراه دارند و در عوض قدم گذاشتن به مسیر جدید، پر است از تجربه‌های نو که کار را برایمان راحت‌تر می‌کنند.

مسیر جدید دکتردکتر برای مخاطبش، دعوت به اعتماد برای گرفتن خدمات پزشکی در فضای آنلاین و دریافت اینترنتی نوبت پزشک از سراسر ایران است. برای نشان دادنش هم از اتحاد کلمه، تصویر و حال و هوای عید و جاده، آن هم در شرایطی که بنر تبلیغاتیش از آیینه بغل خودروها آویزان شده، استفاده کرده است. البته در این راه، از ظرفیت‌های فضای اینترنت نیز برای معرفی این کمپین به مخاطب خود بهره برده است.

با یک بررسی ساده می‌توان متوجه این نکته شد که این برند با شناسایی نیازهای خدمات درمانی جامعه و نقاط خالی صنعت پزشکی، خدمتی کاربردی را برای کاربرانش طراحی کرده است.

جستجوی پزشک از کامل‌ترین لیست شهر و تخصص، بررسی نقاط قوت و ضعف پزشک با استفاده از نظرات کاربران و داشتن حق انتخاب، ثبت نوبت حضوری یا ویزیت بدون مراجعه به پزشک در بستر چت آنلاین یا تماس تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته بیمار و پزشک، اصلی‌ترین امکانات دکتردکتر هستند.

مهم‌ترین نقطه تمرکز دکتردکتر، ایجاد یک بستر مطمئن و سریع با بررسی داده‌های پویا و همچنین بررسی رفتار مردم نسبت به نیازهای موجود در حوزه سلامت است.

کمپین محیطی دکتردکتر، «از جاده قدیم نرو» به مرحله اجرا رسید

برای اجرای این کمپین، دکتردکتر صفحه‌ی لندینگ اختصاصی را هم برای ماندگاری و تاثیرگزاری بیشتر در ذهن مخاطبش طراحی کرده که در آن همه چیز از یک مسیر شروع می‌شود. امکان برقراری ارتباط آنلاین و تلفنی با پزشک یا گرفتن نوبت از دیگر امکانات این صفحه است؛ البته صبر کنید، هنوز تمام نشده!

دکتردکتر، کد تخفیفی یک ساله برای استفاده از خدمات ویزیت تلفنی هم برای مخاطبینش در این صفحه درنظر گرفته که تا 12 بار قابل استفاده است.

و اما سوالی که ذهن هر کسی را ممکن است به خود مشغول کند این است که، دکتردکتر چقدر با اجرای این کمپین، موفق به تغییر رویکرد طرفداران بی‌شمار روش‌های قدیمی گرفتن نوبت پزشک می‌شود؟ برای پاسخ به این پرسش باید تا پایان اجرا و انتشار گزارش کمپین توسط این مجموعه صبر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha