کارآگاهان در تعقیب زن و مردی هستند که دختری خرد سال را ربودند و سپس رها کردند.

دختر ربوده‌ شده پیدا شد/ پلیس در جست‌ و جوی زن و مرد کودک‌ ربا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت جنایی، پلیس با پیدا کردن دختری پنج‌ساله که ربوده شده بود اکنون در جست‌وجوی عاملان این آدم‌ربایی است.

اولین روزهای اسفندماه جاری زن جوانی که هراسان بود به اداره آگاهی تهران مراجعه کرد. ماموران حاضر در سالن مراجعان پس از شنیدن اظهارات اولیه و دلیل حضور زن جوان او را به سمت اداره یازدهم پلیس آگاهی راهنمایی کردند. زن جوان پس از حضور در برابر افسران این اداره در حالی که همچنان هراسان و گریان بود گفت: دختر پنج‌ساله‌ام ربوده شده‌ است.

زن جوان گفت: با دختر و پسر خردسالم برای خرید آخر سال به یک پاساژ رفته بودیم، پس از تمام شدن خرید تصمیم داشتیم به خانه برگردیم، به همین منظور یک پراید دربستی گرفتم که سرنشینان آن یک خانم و آقا بودند. اول نمی‌خواستم سوار شوم اما بعد با این تصور که آنها زن و شوهر هستند، اعتماد کردم و به همراه دختر و پسرم سوار خودرو شدیم. وقتی به مقصد رسیدیم اول من پیاده شدم تا بچه‌هایم را یکی‌یکی پیاده کنم. پسرم را پیاده کردم، اما دختر پنج‌ساله‌ام هنوز داخل ماشین بود که راننده حرکت کرد و دخترم را با خود برد. آن راننده این کار را از عمد انجام داد چون هرچه داد و فریاد کردم توجهی نکرد و آن زن و مردی که سوار پراید بودند بچه پنج‌ساله‌ام را دزدیدند.

پس از آن گروهی از کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و همچنین با توجه به حساسیت موضوع سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از موضوع مطلع شود و دستورات لازم را صادر کرد.

کارآگاهان بازبینی دوربین‌های مداربسته مبدأ، مقصد و مسیر تردد خودرو را آغاز کردند. تحقیقات ویژه پس از مدت کوتاهی حکایت از آن داشت که متهم پس از ارتکاب جرم به سمت پاساژ برگشته است. ماموران به محض اینکه متوجه این ماجرا شدند تیم را راهی پاساژ کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در مورد این ماجرا به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان پس از اینکه راهی محل مورد نظر شدند،‌ به خاطر اینکه محدوده مورد نظر، پاساژی با وسعت زیادی است به چند تیم تقسیم شدند تا اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم را کلید بزنند. این در حالی بود که یافتن کودک خردسال اولویت من و همکارانم بود، بنابراین در جریان تحقیقات پیچیده‌ای که پیش رو داشتیم، همکارانم دختربچه پنج‌ساله را حوالی پارک اوپال پیدا کردند.

به این ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از ساعت‌ها تحقیقات گسترده در رابطه با کشف راز این پرونده و پیدا کردن دختر بچه پنج‌ساله، او را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خانواده‌اش دادند.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این آدم‌ربایی ادامه دارد و گروهی از کارآگاهان اداره یازدهم ماموریت یافته‌اند که با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را ادامه دهند تا نتیجه تحقیقات‌شان به دستگیری متهمان این پرونده منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha