مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آستانه نوروز سال ۱۴۰۳ از برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌های ۱۷ استان کشور خبر داد.

استخدام نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های ۱۷ استان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ‌حمید روحی گفت: این آزمون برای تامین نیروی انسانی مشاغل مورد نیاز صورت می‌پذیرد. ثبت نام متقاضیان در شهرداری‌های استان‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان قبلاً‌ انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر با الحاقیه دفترچه آزمون قبلی، ثبت نام برای تامین نیروی انسانی در شهرداری‌های استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان نیز انجام می‌شود.

روحی تاکید کرد: این امکان برای ثبت نام کنندگان قبلی نیز مهیا شده است تا نسبت به ویرایش تقاضای خود اقدام و در صورت تمایل شغل محل‌های جدید را برای بکارگیری انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این آزمون از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه در سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir www. آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ادامه خواهد داشت.

‌مشاوررئیس و مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ است، گفت:علاقمندان به اشتغال در شهرداری‌های کشور می‌توانند با ثبت نام به موقع و موفقیت در آزمون مذکور امکان استخدام خود را در شهرداری‌ مورد نظر فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha