وزیر بهداشت، مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان را، یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی و شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه دانست.

آثار مقابله با بیماری‌های دهان و دندان در شکفتن لبخند جامعه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، بهرام عین‌اللهی، در پیامی به مناسبت روز دندانپزشک، نوشت: عدالت و تعالی نظام سلامت در گرو ایفای نقش شایسته همه ارکان و دست اندرکاران آن است.

بیست و سوم فروردین روز دندانپزشک، فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند دندانپزشکان گرانقدری است که در راه ارتقای سلامت دهان و دندان و اهدای لبخند پرمهر و پرنشاط به مردم کشورمان می‌کوشند. دندانپزشکانی که با اتکا به دانش، مسئولیت شناسی و اخلاق حرفه‌ای خود همواره به ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه یاری می‌رسانند و دسترسی هم میهنانمان به خدمات سلامت دهان و دندان را تسهیل می‌کنند.

دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی، نقشی بی بدیل در ارتقا سلامت جامعه ایفا می‌کنند؛ به ویژه آنکه حفظ سلامت دهان و دندان، می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های دیگر پیشگیری کند و بر اثر مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان، یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی که شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه است، محقق می‌گردد.

اینجانب با تجلیل از منزلت والا و خدمات ماندگار دندانپزشکان ارجمند کشور، روز دندانپزشک را به همه همکاران پرتلاش این عرصه صمیمانه تبریک می گویم و مزید توفیقاتشان را در خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha