پس از سه سال پیگیری مستمر انجمن داروسازان ایران، قراردادهای بیمه‌گرها با داروخانه‌ها بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد و بیمه‌ها موظف شدند مطالبات داروخانه‌ها را در موعد مقرر پرداخت کنند یا جریمه تأخیر بپردازند.

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها پس از ۳ سال پیگیری اصلاح شد

سرانجام تلاش های هیئت مدیره هفتم انجمن داروسازان ایران به ثمر نشست و قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قراردادهای همه بیمه ها با داروخانه ها، بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس فرمت قرارداد جدید، سازمانهای بیمه گر موظفند پرداختهای خود را مبتنی بر ساز و کار و مواعد ماده ۳۸ پرداخت و یا جریمه تاخیر بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha