سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 40782
سلامت نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود افزایش میزان فوتی‌ها در روزهایی که آلودگی هوا زیاد است کسی پاسخگوی آلودگی هوای شهر تهران نیست.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حسن بیادی روز سه شنبه در چهارصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد آلودگی هوا گفت: افرادی که می‌گویند آلودگی هوا موجب مرگ نمی‌شود در روزهایی که آلودگی زیاد است بهتر است به بهشت زهرا سری بزنند تا بینند که میزان افرادی که در این روزها فوت می‌کنند 30 نفر بیشتر شد‌ه‌ است.

 وی گفت: مدیریت شهری کاری اقدامات گسترده ای برای کاهش آلودگی هوا انجام داده است اما بدون کمک دولت نمی‌توانیم این مشکل را از سر راه برداریم.

 بیادی با بیان اینکه تعیین سن خودروها به درستی مشخص نشده است تاکید کرد: باید به ازای هر خودروی جدید که خریداری و وارد شهر می شود، یک خودرو فرسوده از چرخه تردد خارج شود.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: متاسفانه کسی پاسخگوی آلودگی هوای شهر تهران نیست . در مجلس شورای اسلامی نیز کسی فریادی در این زمینه نزد و همچنان آلودگی هوا کشنده است و مردم تهران را آزار می‌دهد.

 بیادی افزود: اگر یقین داشته باشیم قیامتی است مسئولان به درستی کار خود را انجام می‌دهند.

 در ادامه این جلسه خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه آلودگی هوا یک موضوع چند وجهی است گفت: باید با پدیده آلودگی هوا در چند وجه پرداخت.

 وی ادامه داد: اگر شهرداری تهران تمام زمین‌های خود را درخت بکارد و یا از ورود همه خودروها به محدوده طرح ترافیک نیز جلوگیری کند باز آلودگی هوا وجود خواهد داشت و باید با اقدامات اساسی و توجه به همه وجه های این مشکل آن را مرتفع کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha