سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هجدهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، با استقرار درمانگاه سیار در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به زائران و سوگواران آن حضرت خدمات درمانی رایگان ارائه می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان این مطلب افزود: در روزهای 14 و 15 خرداد ماه  جاری، به مناسبت بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز شهدای 15 خرداد، درمانگاه سیار اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با استقرار در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خدمات درمانی رایگان به سوگواران آن حضرت به صورت شبانه روزی ارائه خواهد داد.

دکتر بهنام پرهیزگار تصریح کرد: زائران نیازمند به خدمات درمانی تکمیلی نیز با در دست داشتن معرفی نامه از ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) می توانند به مراکز درمانی تامین اجتماعی تابعه استان تهران مراجعه و به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت دارند.

وی افزود: تمامی بیمارستانهای تامین اجتماعی استان تهران و شهرستانهای ورامین و اسلامشهر در ایام یاد شده به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات د رمانی هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha