جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
سلامت نیوز: شوهر من به قدری به خودش می رسد که سن او بسیار جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد و این امر مرا نگران کرده است.

زنی با چهره‌ای که حکایت از اضطراب فراوان داشت وارد دادگاه شد و خطاب به قاضی، دلیل درخواست جدایی‌اش را این‌گونه بیان کرد:« همسرم 40 سال سن دارد، اما به قدری به وضع ظاهری خود رسیدگی می‌کند که حتی 30 ساله هم به نظر نمی‌رسد. من با این مساله مشکل دارم، زیرا این امر من را نگران می‌کند. ظاهر همسرم به قدری جوان‌تر از سنش است که همیشه در مهمانی‌ها من را ناراحت می‌کند، زیرا همه‌ی خانم‌های حاضر در مهمانی توجه ویژه‌ای به او دارند و زمانی که از وی می‌خواهم، در شان سنش لباس بپوشد، اعتراض می‌کند و نمی‌پذیرد.»

شوهر این زن نیز که از اظهارات همسرش ناراحت شده بود خطاب به قاضی گفت:« در خانواده ما داشتن موی سفید ارثی است. من نمی‌خواهم با داشتن این ارث، زودتر پیر به نظر برسم و به همین دلیل موهای خود را رنگ گیاهی می‌کنم، اما فکر نمی‌کنم این مساله آن‌قدر بزرگ باشد که همسرم را به جدایی راضی کرده است.»
وی با بیان اینکه همسرم از من می‌خواهد همیشه کت و شلوار بر تن کنم، گفت:« من به دلیل شغلی که دارم در تمام ساعات اداری کت و شلوار می‌پوشم اما زمانی که از اداره خارج می‌شوم تمایل به استفاده از شلوار جین و کت چرم یا هرگونه لباسی که شبیه کت و شلوار نباشد دارم، اما همسرم به من با اعتراض می‌گوید که این‌گونه پوشش‌ها در شان سن من نیست و نباید از کت چرم استفاده کنی.»

مرد ادامه داد:« ‌گاهی اوقات از همسرم می‌خواهم که با یکدیگر به گردش برویم اما هر بار با بهانه تراشی‌های مختلف امتناع می‌کند و زمانی که من با دوستانم به گردش می‌روم من را متهم به بی‌توجهی نسبت به خود می‌کند، در حالی که بی‌توجهی‌های او باعث شده است که من اوقات فراغت خود را با دوستانم بگذرانم. هر زمان که به منزل باز می‌گردم زنم با پرسش سوال‌های مختلف من را عصبانی و متهم به ازدواج مجدد می‌کند، در حالی که بعد از گذشت چند ساعت خودش اعتراف می‌کند که چنین تهمتی را فقط به علت عصبانیت فراوان
مطرح کرده است.»

زن 32 ساله نیز در ادامه گفت:« همسرم با افرادی معاشرت می‌کند که کوچکتر از وی هستند و من این اضطراب را دارم که آنها همسرم را گمراه کنند اما همسرم هیچ‌گاه متوجه نگرانی‌های من نمی‌شود.»

قاضی دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و خطاب به زوج جوان گفت:« مشکل شما آن‌قدر پیچیده نیست که تنها راه حل آن جدایی باشد. شما می‌توانید این مساله را با کمی تامل حل کنید، زیرا زندگی با ارزش‌تر از آن است که بخواهید تنها به دلیل اختلاف سلیقه از یکدیگر جدا شوید.»
منبع: جام نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha