چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 42280

امین رضا تحت حمایت بهزیستی شیراز قرار دارد و کمک های شما در اختیار موسسه بین المللی زنجیره امید و برای درمان بیماری قلبی این کودک 8 ساله قرار خواهد گرفت. هزینه درمان معادل 16 میلیون تومان است که موسسه زنجیره امید 11 میلیون از هزینه های این جراحی را متقبل شده است.

کودک 8 ساله شیرازی نیازمند عمل جراحی فوری قلب
سلامت نیوز : امین رضا صفری هشت ساله است ، مادر و پدرش از هم طلاق گرفته اند و چون مادرش خانه دار است و شغلی ندارد و نمیتواند هزینه زندگی و درمان فرزندش را تقبل کند .

امین رضا تحت حمایت بهزیستی شیراز قرار دارد و کمک های شما در اختیار موسسه بین المللی زنجیره امید و برای درمان بیماری قلبی این کودک 8 ساله قرار خواهد گرفت. هزینه درمان معادل 16 میلیون تومان است که موسسه زنجیره امید 11 میلیون از هزینه های این جراحی  را متقبل شده است.

برای مابقی 5 میلیون تومان نیازمند یاری شما هستیم.حتی با پرداخت 5 هزار تومان هم میتوانید زندگی این کودک را نجات دهید.باید بگوئیم درصورتیکه امین رضا فورا مورد عمل جراحی قرار نگیرد ممکن است با مشکلات جدی مواجه شود و یا حتی جان خود را از دست بدهد.

شاید اینکار 5 دقیقه هم از زمان شما را نگیرد اما زندگی یک انسان را نجات داده اید و دل یک مادر بی پناه را شاد کرده اید.

هزینه پرداختی شما به حساب موسسه واریز خواهد شد و فقط  برای درمان این کودک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورتیکه باز هم نیاز به برقراری ارتباط مستقم با خانواده این کودک دارید یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری از این کودک دارید ، برای دریافت نشانی و تلفن مادر امین رضا با دفتر موسسه زنجیره امید واقع در تهران - خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک -خیابان شهید خدامی - پلاک 47 -طبقه اول مراجعه کنید یا با شماره های 60-88209259 ،خانم ابوالقاسمی تماس حاصل فرمائید.

همچنین مشخصات و پرونده امین رضا صفری در دفتر تحریریه سلامت نیوز موجود میباشد و در اختیار کاربرانی که مایل باشند قرار خواهد گرفت.

در صورتی که مایل به کمک هستید میتوانید  از طریق پرداخت الکترونیک که درسمت راست بالای صفحه اصلی وب سایت زنجیره امید قرار دارد اقدام کنید.

اگر امکانش را دارید همین حالا  از اینجا  اقدام کنید یا برای انتقال وجه می توانید از طریق کارت به کارت به شماره 8993-1152-2314-6280 اقدام نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیوا ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام.برادرم زیر نظر بهزیستی با کارت قرمز هست با شرایط سخت زندگی که داره جراحی تومور مغز داره نیازمند کمک هزینه عمل هست ولی از بهزیستی کمک خواستن ولی هیچ کمکی نکردن وقتی برادرم بمیره اونوقت همسرش نمیتونه خرج دوتا دخترش را بپردازه بعد میگن بهزیستی کمک میکنه .......