سلامت نیوز : یازدهمین همایش علمی كاربردی پزشكان عمومی سراسر كشور امروز -چهارشنبه- با حضور جمعی از مسوولان سازمان نظام پزشكی و كارشناسان حوزه سلامت در برج میلاد تهران آغاز بكار كرد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشكی كل كشور در آیین افتتاحیه این همایش گفت: این همایش سه روزه با اجرای برنامه های مدون و غیرمدون پزشكی ویژه سه هزار و 500 پزشك عمومی كشور برگزار می شود.

'علیرضا یزدانی' افزود: برنامه های غیرمدون این همایش شامل آموزش تازه های ترك اعتیاد و 16 برنامه مدون از جمله آموزشی پوست، تغذیه، فشارخون، گوش و حلق و بینی و بیماری های عفونی خواهد بود.

وی با بیان اینكه بیش از یكصد نفر از استادان و اعضای هیات علمی كشور به عنوان سخنران در این همایش حضور دارند، ادامه داد امسال تلاش شده است برنامه های مدون و غیرمدون این دوره با بهترین و كاربردی ترین مباحث علمی برگزار شود تا مورد استفاده عموم پزشكان قرار گیرد.

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشكی كل كشور در این همایش چهار برنامه آموزشی در نوبت صبح و چهار برنامه آموزشی در نوبت عصر برگزار می شود.

یزدانی با بیان اینكه بیشتر اعضای سازمان نظام پزشكی از پزشكان عمومی كشور هستند، گفت: برگزاری دوره های بازآموزی از مهم ترین وظایف سازمان نظام پزشكی برای این پزشكان محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha