سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از افزایش مراکز توزیع داروی این سازمان به 22 مرکز تا پایان سال خبر داد.

فردین بلوچی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه سیاست اصلی سازمان و شرکت پخش در راستای اهداف جمعیت هلال احمر توسعه این مراکز به تمامی نقاط ایران به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است اظهار داشت: با وجود نو پا بودن شرکت پخش هلال، مراکز توزیع داروی تحت پوشش این شرکت تا پایان سال جاری به 22 مرکز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزنده ای در بخش بازرگانی سازمان انجام گرفته است گفت: بر وظایف خطیر شرکت بازرگانی سها کیش تأکید فراوان شده است زیرا این شرکت در زمینه تامین انواع داروهای مهم وحیاتی مورد نیاز کشور در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز سازمان امداد و نجات و معاونت توانبخشی و دیگرسازمان های امدادی فعالیت زیادی انجام می دهد.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات بسیاری از داروهای کمیاب و مورد نیاز بیماران پیوندی، انواع واکسن های لازم برای ارگانها و انواع شیر خشک های رژیمی که سالهای گذشته برای کشور بحران ایجاد می کرد، امسال تهیه شده و تا پایان سال دغدغه ای در این خصوص نخواهیم داشت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha