چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
سلامت نیوز :مردی که مدعی است دچار بیماری روحی و روانی است همسرش را با کیسه پلاستیکی خفه کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ظهر روز گذشته وقتی فرزندان مردی که بازنشسته یکی از اداره هاست به منزل بازگشتند متوجه شدند که در منزل از داخل قفل است اما کسی در را باز نمی کند. آن ها که نگران شده بودند و احتمال وقوع حادثه ای را می دادند با پلیس 110 تماس گرفتند، دقایقی بعد نیروهای کلانتری شهید هاشمی نژاد به محل اعلام شده واقع در خیابان آیت ا... عبادی عزیمت کردند و پس از بررسی های مقدماتی دریافتند که مرد 54 ساله داخل منزل است. مأموران با همکاری فرزندان وی با مرد مذکور به گفت وگو پرداختند تا این که وی در منزل را گشود وقتی مأموران انتظامی به داخل منزل رفتند با جسد بی جان همسر این مرد مواجه شدند که داخل اتاق افتاده بود و کیسه پلاستیکی نیز دور دهان و گردنش قرار داشت.
در پی وقوع این حادثه تأسف بار، مأموران انتظامی، مرد 54 ساله را دستگیر کردند و مراتب را با حفظ صحنه حادثه، به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی و عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی های مقام قضایی بیانگر آن بود که وقتی فرزندان مرد مذکور از خانه خارج شده اند او با همسرش درگیر شده و پس از شکستن دست وی، او را با کیسه پلاستیکی خفه کرده است.
مرد بازنشسته که مدعی بود بیماری روانی دارد به قاضی ویژه قتل عمد گفت: من و همسرم از چند سال قبل اختلافاتی با یکدیگر داشتیم و من قرص های اعصاب و روان مصرف می کردم. به دلیل پرونده ای که در دادگاه داشتیم همسرم «قیم» من شد اما بدهکاری های مرا پرداخت نمی کرد و فقط پول ها را می گرفت. بعضی ها به من می گفتند چک هایت عقب افتاده اما همسرت که قیم تو است آن ها را پرداخت نمی کند وقتی به همسرم اعتراض می کردم او می گفت: تو روانی هستی! و باید در بیمارستان روانی بستری شوی!متهم به قتل درباره شکستن دست همسرش نیز گفت: من کشتی گیرم و هنگام درگیری دست او را شکستم.
بنابراین گزارش، با دستور قاضی شاکر، جسد زن 53 ساله برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد و متهم نیز در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا وضعیت روحی و روانی وی از سوی پزشکان مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha