دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 43881

آب آلوئه ورا یك نوشیدنی كاملاً بی خطر، همه فن حریف و معجونی جادویی حاوی ریز مغذی های مختلف، ویتامین ها، املاح معدنی، اسید آمینه و سایر عناصر و املاح مهم و حیاتی برای بدن است.

سلامت نیوز: حتماً تاكنون مطالب زیادی درباره بسیاری از خواص مفید و فراوان آلوئه ورا برای سلامت و شادابی پوست شنیده اید، اما آیا از خواص منحصر به فرد آب این میوه برای سلامت كل بدن مطلع هستید؟

آب آلوئه ورا یك نوشیدنی كاملاً بی خطر، همه فن حریف و معجونی جادویی حاوی ریز مغذی های مختلف، ویتامین ها، املاح معدنی، اسید آمینه و سایر عناصر و املاح مهم و حیاتی برای بدن است.

سایت اینترنتی كامن سنس در گزارش جدیدی در این باره آورده است: آب آلوئه ورا به دستگاه گوارش و هضم غذا كمك می كند. این نوشیدنی به طور طبیعی دستگاه گوارش را پاكسازی و به حركات دودی روده كمك می كند و در رفع یبوست مؤثر است حتی در بهبود و كاهش اسهال هم نقش مفیدی دارد.

آب آلوئه ورا سطح انرژی بدن را افزایش می دهد. رژیم غذایی روزانه ما حاوی موادی است كه موجب خستگی و فرسودگی می شوند درحالی كه مصرف روزانه این آبمیوه حس سلامتی را افزایش می دهد، سطح انرژی بدن را افزایش داده و وزن بدن را درحد سلامتی نگه می دارد.

این آبمیوه در بازسازی سیستم ایمنی بدن نقش به سزایی دارد. آب آلوئه ورا برای افرادی كه دچار اختلالات مزمن سیستم ایمنی هستند بسیار مفید است و گلبول های سفید خون را برای مبارزه با ویروس ها تحریك می كند. آب آلوئه ورا خاصیت سم زدایی دارد. این نوشیدنی یك كمك مهم و طبیعی برای سم زدایی از بدن است.

همه ما از آنجایی كه زندگی پر تنشی را در طول روز تجربه می كنیم و آلودگی محیط زندگی مان را فرا گرفته و از سوی دیگر به هله هوله خوری نیز عادت داریم نیازمند معجونی هستیم كه هر از گاهی بدنمان را ضدعفونی و پاكسازی نماید. آب آلوئه ورا یك كوكتل غنی از ویتامین ها و املاح معدنی است كه به بدن قدرت می دهد تا با این استرس ها و فشارهای روزانه مقابله كند.

این نوشیدنی درعین حال تأثیر چشمگیری در كاهش التهاب ها در بدن دارد، انعطاف پذیری مفاصل را بهبود می بخشد و به تولید محدود سلول های بدن كمك می كند. عضلات مفصلی را تقویت می كند و در نتیجه درد و التهاب را در مفاصل ضعیف و پیر تسكین می دهد.

منبع: روزنامه کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha