سلامت نیوز : مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی از فروش شرکت های کم بازده و زیان ده تامین اجتماعی در بورس خبر داد و گفت: هم اکنون 280 شرکت فعال در بخش های مختلف داروسازی، پتروشیمی و سایر صنایع تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی است.
سعید مرتضوی در حاشیه مراسم تقدیر از پرستاران و ماماهای نمونه تامین اجتماعی سراسر کشور در جمع خبرنگاران فروش شرکت های کم بازده تأمین اجتماعی در بورس را از برنامه های اصلی امسال برشمرد و افزود: درآمدهای حاصل از فروش این  شرکتها در صنایع سودآور به کار گرفته می شود که یکی از این صنایع سرمایه گذاری در کارخانجات متانول است.
وی با اشاره به تدوین برنامه های کوتاه مدت برای برآوردن خواسته های افراد تحت پوشش و بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: می کوشیم که این برنامه ها را امسال برای ارائه خدمات بهتر به مجموعه تحت پوشش اجرا کنیم.
 
مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی با اشاره به فعالیت تامین اجتماعی در بخش های اقتصاد، سرمایه گذاری، امور پزشکی و درمانی و  بخش بیمه ای گفت: تلاش می کنیم امسال با سرمایه گذاری در بخش های سودآور و  فروش شرکت های کم بازده در سازمان تامین اجتماعی تحولاتی را ایجاد کنیم.
 
مرتضوی افزود: سرمایه گذاری در شرکتهای متانول به سرمایه گذاری عظیمی نیاز دارد که تامین اجتماعی قصد دارد در کشورهای جهان در مواقعی که بخش خصوصی توان راه اندازی چنین شرکت هایی را ندارد این امر را بر عهده گیرد.
 
وی گفت: اگر بتوانیم سرمایه های تامین اجتماعی را در صنایع و محل هایی با سود بیشتر هدایت کنیم به نفع افراد تحت پوشش و بازنشستگان است و می توانیم به بازنشستگان حقوق و خدمات بیشتری ارائه دهیم.
 
به گفته مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی، در مدیریت جدید به سمت سرمایه گذاری سود ده حرکت می کنیم و در این صورت با درآمد بیشتر خدمات بیشتری ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha